اخبار خودرو

پیش بینی های صنعت خودرو در سال ۲۰۲۰

پیش بینی های صنعت خودرو در سال ۲۰۲۰ -صنعت خودرو از زمان آغاز هزاره سوم به طور چشمگیری تغییر کرده است. اکنون هیچ ماشین بدی وجود ندارد. امروزه تقریبا خودرو های شاسی بلند حاکمان جاده ها هستند. با ایرانی کار همراه باشید.

همانطور که در حال فکر کردن به وسایل نقلیه خودران و سایر فناوری های آینده نگر هستیم، بیاییم به اتفاقاتی که امکان رخ دادن آنها در سال ۲۰۲۰ در صنعت خودرو زیاد است نگاهی بی اندازیم.

خودروهای SUV بیشتر

هیچ توقفی برای شوق تولید و راندن خودرو های SUV وجود ندارد. با ورود مزدا CX-30 ، بیوک Encore GX و موارد دیگر مصرف کنندگان نیز بیشتر به بازار خودرو های SUV گرایش میکنند.

پیش بینی های صنعت خودرو در سال 2020


نگاه به نسل جدید

با بالاتر رفتن سن نسل جدید جز خریداران جدید خودرو ها قرار میگیرند. آنها همچنین به طور کلی کمتر علاقه مند به اتومبیل و رانندگی هستند. با این حال خودروسازان با تبلیغاتی که نشان می دهد باعث میشود که آنها را هدف قرار می دهند.

پیش بینی های صنعت خودرو در سال 2020


شهرها و خودرو ها

فعالان محیط زیست  برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی در تلاش اندتا کمپانی ها خودرو سازی را مجبور کنند حجم خودرو های پیشرانه احتراق در رون سوز را کمتر کنند. تراکم ترافیک، اتلاف سوخت و انتشار CO2 دلایل اصلی این تلاش هاست .

پیش بینی های صنعت خودرو در سال 2020


افزایش خودرو های تمام برقی

در ادامه پیش بینی های صنعت خودرو در سال ۲۰۲۰ – با صحبت های اخیر خودروسازان وعده داده اند که در آینده نزدیک ده ها وسیله نقلیه الکتریکی جدید تولید خواهد شد و سال ۲۰۲۰ شروع این برنامه ریزی است. اینفینیتی، بی‌ام ، شورولت ، فورد و موارد دیگر بسیار جالب خواهد بود.

پیش بینی های صنعت خودرو در سال 2020


بی توجه به هیدروژن

به غیر از تویوتا و هیوندای ، خودروسازان بیشتر از وسایل نقلیه سلولی سوخت بر روی باتری خودرو های تمام برقی تمرکز می کنند. در سال ۲۰۲۰ نیز همان داستان ادامه خواهد بود.

پیش بینی های صنعت خودرو در سال 2020


خودرو های خودران

پیشرفت در زمینه اتومبیل های خود ران کند است. تعدادی از شرکت ها فناوری های سطح ۲ و سطح ۳ را برای استفاده در بزرگراه ها توسعه داده اند ، اما هنوز از اتومبیل سواری کاملاً خودران خیلی  فاصله داریم.

پیش بینی های صنعت خودرو در سال 2020


ادامه تجربه تلخ مزدا و اینفینیتی

در سال ۲۰۱۹ ، فروش خودروهای مزدا و اینفینیتی نتوانست انتظارات را برآورده کند. متأسفانه برای آنها روند منفی در سال ۲۰۲۰ ادامه خواهد یافت. به ویژه ، اینفینیتی هیچ کالایی هیجان انگیز برای ارائه در بازار ندارد. هر دو باید به شرکای خود در صنعت تکیه کنند تا مسائل را تغییر دهند.

پیش بینی های صنعت خودرو در سال 2020


رکود فروش خودرو

به طور کلی ، فروش خودرو در سال ۲۰۱۹ کاهش یافته و هیچ نشانه ای از صعود در سال ۲۰۲۰ وجود ندارد. بدهی مشتری همچنان یک مشکل بزرگ است و بیشتر آنها به جای خرید کالای جدید ، خودروهای خود را برای مدت زمان طولانی تری نگه می دارند.

پیش بینی های صنعت خودرو در سال 2020


رشد برند جنسیس

برند لوکس هیوندای اولین SUV خود را در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد کرد ، حرکتی که زمان زیادی را صرف آن کرده است و به جنسیس موقعیتی غبطه بخش تر می بخشد.

پیش بینی های صنعت خودرو در سال 2020


تسلا ورشکست نمیشود

شایعات پیروزی تسلا مدتهاست که اغراق شده است. در حقیقت ، هر راه اندازی محصول با شک و تردید گسترده در بین تحلیلگران صنعت خودرو روبرو شده است. سهام تسلا در حال حاضر ۴۲۰ دلار است ، تولید چینی آغاز شده و Roadster جدید در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد رسید. همچنین جزئیات بیشتر در مورد Cybertruck اعلام خواهد شد ، که باعث می شود حتی مشتریان بیشتری نیز برای واریز آن اقدام کنند.

پیش بینی های صنعت خودرو در سال 2020

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا