اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

پیش فروش جدید سایپا ؛ آبان ۹۹

متقاضیان محترم از ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۰۶/۰۸/۹۹ به مدت سه روز، به صورت شبانه روزی می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. لازم به ذکر است شرکت در این طرح صرفا از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن برعهده وی خواهد بود.

در نظر داشته باشید افرادی که پیش از این ثبت نام اولیه را انجام داده و در طرح های فروش فوق العاده، پیش فروش یک ساله یا طرح پیش فروش مشارکتی شرکت کرده و اسامی آن ها در قرعه کشی ها استخراج نشده یا موفق به واریز وجه نشده اند، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و می توانند از همان اطلاعات ثبت نامی استفاده کنند.

بدیهی ست ثبت نام مجدد برای افرادی که در طرح های قبلی موفق به خرید خودرو شده اند، ممنوع می باشد.

در این طرح پیش فروش جدید سایپا خودروهای ساینا دنده ای، تیبا ۲، تیبا صندوق دار، سایپا ۱۵۱، شاهین، کوئیک دنده ای، کوئیک R، نیسان تک سوز با لاستیک رادیال و نیسان دوگانه سوز با لاستیک رادیال عرضه می شود.

نوع خودرو مبلغ پیش پرداخت به ریال
ساینا دنده ای ۴۶۴،۰۰۰،۰۰۰
تیبا ۲ ۴۷۷،۰۰۰،۰۰۰
تیبا صندوق دار ۴۳۵،۰۰۰،۰۰۰
سایپا ۱۵۱ ۴۵۵،۰۰۰،۰۰۰
شاهین ۱،۳۳۷،۰۰۰،۰۰۰
کوئیک دنده ای ۶۴۸،۰۰۰،۰۰۰
کوئیک R ۶۹۸،۰۰۰،۰۰۰
نیسان تک سوز با لاستیک رادیال ۹۰۲،۰۰۰،۰۰۰
نیسان دوگانه سوز با لاستیک رادیال ۱،۰۱۳،۰۰۰،۰۰۰

پیش از ثبت نام حتما مطالعه کنید: طریقه ثبت نام در سایت سایپا احراز هویت

نمایش بیشتر

۱۲ دیدگاه

    1. دوست عزیز، مبالغ پیش پرداخت اعلام شده و بدیهی ست که مبلغ نهایی خودرو در زمان تحویل (با توجه به نرخ روز) مشخص خواهد شد.

  1. سلام نام من در لیست منتخبیت انتخاب شده ولی به قسمت پرداخت وجه نمیشه داخل شد لطفا راهنمایی بفرمایید

  2. سلام وقت بخیر.من جز لیست رزرو قرعه کشی آبان ۲۳، قضیه رزرو چیه؟اگه پول واریز کنم و برنده نشم بعد چه مدتی پول به حسابم میاد؟امکانش هست کلا برنده نشم؟

    1. دوست عزیز در صورتی که اسم شما در رزرو آورده شده، منتظر بمانید تا در صورت عدم تکمیل خرید فهرست اصلی، خودروساز فراخوان اسامی رزرو را اعلام کند.

  3. سلام من یه حواله نیسان دوگانه قبول شدم میخاستم بگم اگه کل وجه رو واریز کنم بدون پیش پرداخت ایا از قیمت ماشین کاسته میشه یا نه

    1. دوست عزیز توجه داشته باشید که پرداخت وجه شما باید مطابق با الگوی فروش فوق العاده یا پیش فروش باشد و نباید به زعم خود و خارج از برنامه فروش نسبت به واریز وجه اقدام نمایید.

  4. سلام
    من در رزور پیش فروش مرحله ۴ با کد رهگیری ۱۱۱۰۹۸۲۰ برنده شدم و مهلت واریز وجه هم تا ۲۹ آبان در وب سایت درج شده و نمی توان وجه را واریز کنم
    لطفا رانمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا