اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

پیش فروش جک S5 ویژه مرداد ۹۹ با موعد تحویل ۱۴۰۰

پیش فروش جک S5 مرداد ۹۹ از فردا شنبه ۴ام مرداد ماه از سوی کرمان موتور آغاز خواهد شد. این پیش فروش در حالی آغاز می شود که پیش فروش سایپا مرداد ۹۹ را نیز در برنامه فروش های ویژه دومین ماه تابستان ۹۹ داریم.

پیش فروش جک S5 مرداد ۹۹

این پیش فروش از تاریخ شنبه ۴ام مرداد ماه آغاز شده و تا ۱۵ام همین ماه ادامه خواهد داشت.

قیمت منظور شده در پیش فروش جک S5 مرداد ۹۹، از سوی کرمان موتور معادل قیمت روز اعلام شده است و پرداخت آن در دو مرحله صورت خواهد گرفت. در گام اول و همراه با ثبت نام نخستین، باید ۲۵۰ میلیون تومان واریز شود. گام دوم پرداخت نیز همزمان با صدور دعوتنامه تکمیل وجه خواهد بود.

سند این خودرو به هنگام ثبت به نام مشتری، آزاد خواهد بود و در رهن کرمان موتور قرار نمی گیرد. سود مشارکت تعلق گرفته به این طرح پیش فروش، ۱۲ درصد بوده و سود انصراف سالیانه نیز معادل ۹ درصد اعلام شده است. همین طور در صورتی که در زمان اعلام شده تحویل خودرو، تاخیری صورت بگیرد، ماهیانه ۱ درصد سود به وجه پرداختی مشتری، تعلق پیدا خواهد کرد.

موعد تحویل جک S5 در این طرح پیش فروش برای سه زمان اردیبهشت ۱۴۰۰، خرداد ۱۴۰۰ و تیر ۱۴۰۰ اعلام شده است که برای هر یک مبلغ تخفیف به ترتیب ۱۵ میلیون تومانی، ۱۸ میلیون تومانی و ۲۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که هزینه های مربوط به مالیات، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش افزوده و … در قیمت این خودرو لحاظ شده است و در صورتی که افزایش یابد، پرداخت آن برعهده مشتری خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا