رپرتاژ

چرا خرید ردیاب خودرو ارزان قیمت اشتباه است؟

ردیاب خودرو یکی از ابزارهای پرکاربرد این روزها برای حفظ امنیت انواع خودروها بوده که دارای انواع مختلف با ویژگی‌ها و کاربردهای متنوع می‌باشد. هر یک از انواع ردیاب خودرو به دلیل تنوع و ویژگی‌های مختلفی که دارند، از قیمت‌های مختلفی نیز برخوردارند.

پس به هنگام خرید ردیاب جی پی اس خودرو باید بسیاری از موارد را مورد بررسی قرار دهید تا ردیابی با قیمتی مناسب خریداری کنید.

اما همانطور که خرید ردیاب بسیار گران قیمت درست نیست، خرید ردیاب خودرو ارزان قیمت هم اشتباه می باشد. کارشناسان ما در مجموعه‌ی وایزر با ارائه‌ی این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با دلایل اشتباه بودن خرید ردیاب خودروی ارزان قیمت بیشتر آشنا کنند.

ردیاب جی‌پی‌اس دستگاهی سخت‌افزاری است که در وسیله‌نقلیه‌ی شما نصب می‌شود. این دستگاه از یک سو با کاربر و از سوی دیگر با خودرو یا موتورسیکلت در ارتباط بوده و از این طریق امکان رصد و کنترل وسیله‌ی نقلیه را ایجاد می‌کند. ردیاب‌های جی‌پی‌اس وایزر تمامی قابلیت های مورد نیاز یک دزدگیر هوشمند را دارا بوده و می توانند نیازمندی‌های مصرف‌کنندگان را به خوبی تامین کنند.

اهمیت استفاده از ردیاب خودرو

اهمیت استفاده از ردیاب خودرو

چرا باید ردیاب خودرو داشته باشیم؟

استفاده از ردیاب برای انواع خودرو به دلیل ویژگی ها و کاربردهای مختلفی که دارند، مهم بوده و موجب افزایش امنیت خودروها خواهد شد. به دلیل هر یک از مزایا و ویژگی های زیر استفاده از ردیاب برای انواع خودرو ضروری می باشد:

  • نشان دادن موقعیت لحظه‌ای خودرو و ردیابی آن
  • امکان خاموش کردن ماشین از راه دور به کمک اپلیکیشن یا پیامک
  • امکان تعریف محدوده‌ی مجاز جغرافیایی برای عبور و مرور خودرو
  • ضبط مسیر پیموده شده توسط خودرو همراه با جزئیات زمان و تاریخ
  • امکان تعریف سرعت مجاز برای خودرو

ویژگی های یک ردیاب خودرو مناسب و شرکت سازنده آن

برای خرید انواع ردیاب خودرو، موارد و نکات بسیاری هستند که باید به آنها توجه داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین ردیاب را از بهترین شرکت سازنده و با قیمت مناسب خریداری کنید.

مهمترین ویژگی‌هایی که باید ردیاب خودرو و شرکت سازنده آن داشته باشد، شامل موارد زیر است:

دارای گارانتی معتبر و مدت دار

یکی از مواردی که مهم است و باید به آن توجه داشته باشید، گارانتی شرکتی انواع ردیاب می باشد. این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار بوده که موجب می‌شود در صورت نداشتن رضایت به راحتی بتوانید دستگاه را تعویض و یا تعمیر کنید.

گارانتی همان عاملی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید با خیال راحت خرید کنید و نگران هیچ چیز نباشید. زیرا این اطمینان به شما داده شده است که در صورت نداشتن رضایت، میتوانید دستگاه را برگردانید. چیزی که با خرید ارزانترین ردیاب خودرو به آن دست پیدا نخواهید کرد.

دارای سیمکارت معتبر

باید سیمکارت خریداری شده ردیاب خودرو شارژ کافی داشته باشد و به نام شخص خاصی نباشد تا امکان باطل کردن آن را نداشته باشد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

این امکان وجود دارد در هر ساعت از شبانه روز ردیاب خودروی شما دچار مشکل شود. پس قبل از خرید ردیاب جی پی اس از شرکت ارائه دهنده ردیاب مطمئن شوید تا بهترین امکانات در تمام مدت شبانه روز به شما ارائه خواهند داد.

ارسال به کل کشور

یکی از مزایایی که می‌توان به آن توجه کرد ارسال به سرتاسر کشور می‌باشد. یعنی شما در هر جایی که باشید بتوانید پس از خرید معتبر اینترنتی آن را به سرعت تحویل بگیرید و مشکلی برای نصب آن در شهرهای مختلف نداشته باشید.

ویژگی های استفاده از ردیاب خودرو

ویژگی های استفاده از ردیاب خودرو

چرا خرید ردیاب خودرو ارزان قیمت اشتباه می‌باشد؟

به هنگام خرید انواع ردیاب، تنها گول ظاهر و ارزان بودن ردیاب خودرو را نخورید. دستگاه‌های ارزان قیمت ممکن است دارای هر یک از معایب زیر باشد:

  • نداشتن هشدار لحظه ای سرقت
  • خاموش نشدن خودرو با نرم افزار
  • کار نکردن نرم افزار
  • نداشتن تماس با پشتیبانی
  • ایجاد مشکل در سرور و ارتباط با ردیاب
  • نصب اشتباه و در نتیجه آسیب به سیم کشی

ویژگی های ردیاب خودرو شرکت وایزر

محصولات ردیاب وایزر دارای تنوع و ویژگی های خاص خود بوده که هر یک از ویژگی ها با قیمت های مناسب برخوردار می باشند.

هر یک از ردیاب های خودروی F100-R، F150 و B60 از انواع ردیاب جی پی اس‌های شرکت وایزر بوده که هرکدام با کاربردها و ویژگی‌هایی که دارند، با استفاده از اپلیکیشن سرو مجموعه‌ی وایزر قابل اجرا می‌باشند و می توانید متناسب با نیاز خود هر یک از آنها را خریداری کنید.

برای آشنایی بیشتر با انواع ردیاب های شرکت وایزر، شما را با ویژگی های ردیاب جی پی اس F150 وایزر، یکی از انواع جی پی اس‌های این مجموعه بیشتر آشنا خواهیم کرد:

ردیاب جی پی اس وایزر مدل F150 کامل‌ترین مدل از سبد محصولات وایزر مدل که امکانات کم‌نظیری مثل قابلیت ارسال هشدار SOS، هشدار وارد شدن ضربه به خودرو، هشدار حرکت وسیله‌نقلیه، هشدار خاموش و روشن شدن خودرو و همچنین امکان برقراری ارتباط صوتی با فضای داخل خودرو و … داراست. این دستگاه مجهز به باتری پشتیبان بوده و در صورت قطع برق امکان موقعیت‌یابی تا ۱۲ ساعت را برای مالک وسیله‌نقلیه فراهم می‌کند. همچنین با استفاده از دستگاه جی پی اس F150 وایزر گزارش مسیر حرکت خودرو در گذشته قابل رویت می‌باشد.

با اپلیکیشن سرو وسیله‌نقلیه‌ی شما همیشه در دیدرس شماست. شما از طریق این اپلیکیشن می‌توانید با دستگاه ردیاب درون خودروی خود ارتباط داشته باشید و وضعیت خودروی خود را رصد و کنترل کنید. این اپلیکیشن بسیار کارپسند بوده و به انتخاب کاربر در هر یک از دو حالت ارتباط پیامکی و یا اینترنتی کار خواهد کرد.

دلایل اشتباه بودن خرید ردیاب خودروی ارزان قیمت

دلایل اشتباه بودن خرید ردیاب خودروی ارزان قیمت

تنها کافیست به وب سایت شرکت (وایزر(www.wizer.ir)) مراجعه کرده تا با تمامی کاربردها و مزایای هر یک از ردیاب های وایزر بیشتر آشنا شوید. همچنین با تماس با کارشناسان ما در مجموعه وایزر می‌توانید از قیمت و ویژگی‌های بیشتر هر یک از محصولات نام برده شده این مجموعه بیشتر مطلع شوید.

ما در وایزر با تکیه بر بیش از ۲۵ سال تجربه و دانش شرکت مادر خود، گروه تحقیقات کاوشکام آسیا، از سال ۱۳۹۵ آغاز به ارائه‌ی راه حل‌های نوین و هوشمند برای افزایش امنیت دارایی‌های شما نموده‌ایم. در آغاز این راه با تمرکز بر روی وسایل نقلیه‌ی شخصی در تلاشیم تا با کیفیت و استاندارد بالای محصولات و خدمات خود، سطح بالایی از اطمینان را در میان کاربران به وجود بیاوریم.

از ویژگی ها و خصوصیات مجموعه وایزر می توان به هریک از موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای تیم پشتیبانی تمام وقت
  • دارای نمایندگی فعال در سراسر کشور
  • توسعه‌ی محصولات منطبق با نیاز مصرف کننده
  • دارای یک سال گارانتی برای کلیه ی محصولات
  • محصولات با کیفیت بالا و شایسته‌ی مصرف کننده ایرانی
  • تیم فنی و خدمات پس از فروش مجرب با بیش از ۱۵ سال سابقه
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا