رپرتاژ

چطور بهترین کالسکه را خریداری کنیم؟

اگر تصمیم گرفته اید که با خرید یک کالسلکه جدید برای کودک خود، هم راحتی بیشتری به او داده و هم خود از راحتی بیشتری در رفت و آمدهای بیرون از خانه، بهره مند شوید، توصیه می کنیم که حتما راهنمای خرید کالسکه را مطالعه کرده و اطمینان پیدا کنید که به خوبی نسبت به شرایط انواع کالسکه های کودک و همین طور قیمت و امکانات آن ها آگاهی داشته و می توانید بهترین خرید در این گروه کالایی را داشته باشید.

نکات مهم در خرید کالسکه

از جمله نکات مهمی که باید در خرید یک کالسکه کودک جدید در نظر داشته باشید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد و بخش نشیمنگاه کالسکه

لازم است که حتما بخش نشیمنگاه و استراحتگاه کالسکه کودک، راحتی کامل داشته باشد. این درست چیزی است که در راهنمای خرید سه چرخه کودک نیز می بینیم و لازم است که حتما کودک حین نشستن در سه چرخه نیز راحتی کامل داشته و از این حیث هیچ گونه معذبی احساس نکند.

سایبان کالسکه

مورد بعدی دیگری که باید حتما حین خرید کالسکه در نظر گرفت، وجود سایبان کالسکه است. در صورتی که سایبان به درستی تعبیه نشده باشد، حین رفت و آمد در آب و هوای گرم و زمان تابش نور خورشید، پوست کودک از مواجهه با آفتاب، آسیب خواهد دید.

راهنمای خرید کالسکه

نوع و تعداد چرخ ها

در نسل جدید کالسکه ها، برخی از آن ها دارای سه چرخ به جای چهار چرخ هستند و به حرکت درآوردن این کالسکه ها، به مراتب ساده تر از چیزی است که در خصوص کالسکه های چهارچرخ داریم.

رنگ و جنس پارچه کالسکه

حتما شما نیاز پیدا خواهید کرد که پارچه کالسکه را از بدنه اصلی آن جدا کرده و در ماشین لباسشویی انداخته یا به هر شکلی شستشو دهید. از این روی لازم است که حتما جنس پارچه کالسکه قابل شستشو بوده و به راحتی نیز از بدنه آن جدا شود. در غیر این صورت نمی توانید اطمینان خاطر داشته باشید که پس از چند ماه استفاده از کالسکه، همچنان قابل استفاده بوده و کثیفی و آلودگی ظاهر آن را خراب نکرده باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا