اخبار خودرو

مرکز کارشناسی بدنه خودروهای کارکرده سایپا یدک راه اندازی شد

همیشه یکی از دغدغه‌هایی که در زمان خرید خودروهای کارکرده داریم، کارشناسی رنگ و بدنه آنها است. افراد معمولی به سختی مشکلات مربوط به بدنه خودرو را تشخیص داده و در صورتی که پیشتر صافکاری حرفهای صورت گرفته باشد، قادر به تمیز دادن این موضوع نخواهند بود. خبر راه اندازی مرکز کارشناسی بدنه خودروهای کارکرده سایپا یدک در این زمینه میتواند بسیار کارامد بوده و به خریداران خودروهای کارکرده کمک کند تا تشخیص درستی نسبت به وضعیت رنگ و بدنه خودرو داشته باشند.

مرکز کارشناسی بدنه خودروهای کارکرده سایپا یدک

این مرکز کارشناسی در تعمیرگاه مرکزی شماره ۳ سایپا در میدان آزادی برپا شده است و افراد میتوانند با مراجعه به این مرکز، خودروی خود را تحت معاینه رنگ و وضعیت بدنه قرار داده و گواهینامه سلامت بدنه خودرو را از سایپا یدک دریافت نمایند. این در زمان فروش خودرو بسیار کارآمد بوده و ضمانت سلامت رنگ و بدنه خودرو محسوب میشود.

این مرکز در تمامی ایام هفته باز بوده و به جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت، روزهای جمعه نیز خدمات خود را ارائه میدهد. در این مرکز کلیه خدمات با رعایت اصول بهداشتی انجام شده و مراجعان نیز باید حتما ماسک زده باشند. در غیر این صورت ارائه خدمات به افرادی که اصول بهداشتی و پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت را رعایت نکرده باشند، انجام نخواهد شد.

این اقدام سایپا در زمینه کارشناسی وضعیت بدنه خودرو، میتواند بسیار مفید بوده و بسیاری از اختلافات میان خریدار و فروشنده را از بین ببرد. به علاوه احتمالا در آینده با گسترش این موضوع و اضافه شدن مراکز دیگر در سایر نقاط نیز روبرو خواهیم بود که پوشش دهی بالاتری برای مراجعان به همراه دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا