نقد و بررسی خودرو

کراس اوور جدید چانگان به بازار خواهد آمد

کراس اوور جدید چانگان در حالی معرفی شد که کراس اوور قبلی این کارخانه خودروسازی چینی یعنی سی اس ۳۵ در ایران مشتری های قابل توجهی داشت و توانسته بود بازار کشور ما را تا حدودی به دست بیاورد. البته این خودرو در کشور چین نیز فروش مناسبی داشته و مردم چین آن را به نام اوشان ۵ می شناختند. کراس اوور سی اس ۳۵ در سال ۲۰۱۲ میلادی تولید شده و به نظر می رسد که خودروی جدید این گروه خودروسازی چینی، بر همان پلت فرم و تنها یک فیس لیفت از سی اس ۳۵ باشد.

در ادامه ایرانی کار را دنبال کنید.

کراس اوور جدید چانگان

کراس اوور جدید چانگان که باید آن را به نام سی او اس ۵ بخوانیم، یک فیس لیفت تا حدودی ارتقا یافته از CS35 آشنای ایرانی ها است و تقریبا به لحاظ ظاهری و فنی، شباهت های زیادی با این خودرو دارد. به نظر می رسد که کمپانی چینی نیز بدون زحمت طراحی جدید و تغییر الگوها، با تغییراتی روی کراس اوور قبلی خود، نمونه ای جدید و به روزتر را روانه بازار خواهد کرد. تنها بخشی که در این خودرو به اندازه قابل توجهی دستخوش تغییر شده است، قسمت دماغه خودرو است که با یک جلو پنجره باریک و خطی، پرشتاب تر به نظر می رسد. چراغ های جلو نیز تغییراتی در طراحی داشته و ظاهر جلویی این خودرو را متفاوت ساخته اند.

کراس اوور جدید چانگان

با وارد شدن به بخش کابین، فضایی جذاب تر نسبت به CS35 را می بینیم که هم در بخش کنسول هم نمایشگر سرگرمی و سانروف، متفاوت به نظر می رسد. این خودروی نوظهور برند چانگان دارای ابعاد طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۱۸۰ میلی متر در ۱۸۱۰ میلی متر در ۱۶۷۰ میلی متر است. همین طور فاصله بین محورهای آن نیز ۲۵۶۰ میلی متر قرار داده شده است.

کراس اوور جدید چانگان

این خودرو چینی به یک موتور ۱۶۰۰ سی سی با توان ۱۲۸ اسب بخار و گشتاور ۱۶۱ نیوتن متر مجهز است. جعبه دنده آن نیز ۵ سرعته دستی یا CVT خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا