اخبار خودرو

کشنده فاو در ایران

گروه خودروسازی فاو یکی از شرکت های شناخته شده ی چینی تبار در ایران است، با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه تولید و طراحی انواع ماشین آلات سنیگن و نیمه سنگین به عنوان یکی از پیشتازان صنعت خودروسازی محسوب می شود و توانسته نقش بسیار مهمی در ناوگان حمل و نقل ایفا نماید. شرکت فاو نخستین فعالیت های خود را در زمینه تولید انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سبک آغاز نمود. به تدریج این شرکت خودروسازی معروف تولید خودروهای سواری، شاسی بلند، بسترن، هایما، پیکاپ و حتی تولید قطعات خودرو را در راستای فعالیت های خود قرار داد و به این ترتیب توانست صنعت حمل و نقل را تا حدود زیادی بهبود ببخشد.

جالب است که بدانید محصولات این گروه خودروسازی معروف در بیش از ۷۰ کشور در دنیا به فروش می رسد و از لحاظ ظاهر و کیفیت مورد محبوبیت افراد زیادی قرار گرفته است. در ایران گروه بهمن این محصولات را وارد می نماید و شرکت سیبا موتور به عنوان یکی از نمایندگان انحصاری این شرکت مسئولیت تولید و فروش این محصولات را برعهده گرفته است.

محصولات تولید شده توسط گروه تولیدی فاو اعم از ماشین آلات سنگین و سبک به دلیل داشتن مزایایی مانند استفاده از قطعات با کیفیت، موتور قدرتمند و خدمات پس از فروش و قیمت مقرون به صرفه ای که دارند به یکی از پرفروش ترین خودروهای موجود در جهان تبدیل شده اند و به نظر می رسد در مقایسه با دیگر رقبای اروپایی از محبوبیت بیشتری برخوردار است، چرا که نسبت به سایر کشنده های اروپایی قیمت مناسب‌تری دارد که البته در این میان نباید از کیفیت متریال به کاربرده شد درساخت محصولات این شرکت صرفه نظر کرد.

کشنده های فاو در رده ی با کیفیت ترین کشنده های موجود در بازار ماشین آلات سنگین ایران محسوب می شوند و دارای دو نوع تک محور و جفت محور می‌باشند.در این مطلب قصد داریم در مورد مشخصات فنی و کیفیت دو مدل کشنده وارد شده به داخل ایران اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

کشنده فاو

کشنده تک محور فاو

کشنده تک محور فاو نوعی کشنده باری مجهز به موتوری قدرتمند است که به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد به عنوان یکی از برترین کشنده های موجود در ایران شناخته شده است. این نوع خودور به موتور ۶ سیلندر خطی تجهیز شده است.قدرت موتور این کشنده ۴۲۰ اسب بخار و میزان گشتاوری آن ۱۹۰۰ نیوتن متر است که با استفاده از این امکانات می تواند بارهایی با وزن ۱۸ تن را به راحتی به جا‌به‌جا کند.

لازم به ذکر است که تمامی قطعات به کار رفته در این کشنده اعم از گیربکس، صفحه کلاچ، سیستم ترمز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. علاوه بر آن، کشنده فاو تک محور به امکانات و تجهیزات ویژه ای اعم از اینترکولر، کروز کنترل، تاخوگراف، شیشه ها و آینه ها برقی تجهیز شده است ، که می توان گفت مجموعه ی این امکانات آسایش و راحتی را برای راننده و سرنشینان به ارمغان آورده است. قابل ذکر است که این محصول از لحاظ کیفیت و ظاهر شباهت بسیار زیادی به ولوو fh500 دارد و به همین خاطر هم توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب نماید.

کشنده جفت محور فاو

کشنده جفت محور فاو نوعی کشنده قدرتمند است که از سال ۱۳۹۲ روانه بازار ایران شده است و به دلیل قیمت مناسب و موتور قدرتمندی که دارد توانسته مورد استقبال گسترده عموم مردم قرار گیرد. این مدل از کشنده فاو به دلیل داشتن دو محور قادر به جا به جایی بارهایی تا ۲۵ تن می باشد ،که این امر برتریت را نسبت به کشنده فاو تک محور اثبات می نماید. همچنین کشنده جفت محور فاو به راحتی می توانند در جاده هایی با ناهمواری زیاد و با شیب بسیار تند به فعالیت خود ادامه دهند و این یکی دیگر از مزیت های این نوع کشنده نسبت به سایر محصولات است.

موتور این نوع کشنده از نوع ۶ سیلندر خطی و مجهز به توربوشارژر می باشد. قدرت موتور این خودرو ۴۲۰ اسب بخار و میزان گشتاوری آن ۱۹۰۰ نیوتن متر است که همین موضوع باعث شده در دسته با کیفیت ترین ناوگان حمل و نقل جاده ای قرار گیرد. از دیگر امکانات و آپشن های ویژه ای که برای کشنده فاو جفت محور در نظر گرفته شده است می توان به گیربکس ZF شانزده دنده تولید کشور آلمان، سیستم ترمز بادی Wabco، کروز کنترل، قفل مرکزی درب ها و… غیره اشاره نمود که امنیت کافی را برای راننده فراهم می نماید.

کشنده فاو در ایران

نمایندگی کشنده فاو در ایران

شرکت سیبا موتور به عنوان نمایندگی انحصاری کامیون کشنده فاو از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را با تولید و مونتاژ خودروهای سنگین و نیمه سنگین آغاز کرده است و با سابقه ی درخشانی که در زمینه تولید ماشین آلات سنگین دارد توانسته به خوبی پاسخگوی نیازهای مردم در زمینه حمل و نقل باشد. این شرکت در طی سال‌های فعالیت خود توانسته به موفقیت های بی نظیری دست پیدا نماید و موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی بسیاری شده است که دستاوردهای به دست آمده توسط شرکت سیبا موتور توانسته به اعتبار آن در بین عموم مردم بیفزاید. شرکت سیبا موتور درطی سال‌های فعالیت خود رضایت مشتریان را به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف خود قرار داده است که می توان گفت تا به امروز در تحقق بخشیدن به این هدف بسیارموفق عمل کرده است.

همچنین نمایندگی فاو به منظوررفاه حال مشتریان هر چند وقت یک بار برای محصولات تولیدی خود فروش اقساطی با اقساط بلند مدت و سود کم در نظر می گیرد، که مشتریان با پرداخت کمترین پیش پرداخت و تسهیلات ویژه می توانند صاحب خودروی مورد نظر خود شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا