اخبار خودرو

کنسل شدن نمایشگاه ژنو به دلیل شیوع ویروس کرونا

کنسل شدن نمایشگاه ژنو به دلیل شیوع ویروس کرونا – بعد از انتشار سریع ویروس کرونا در آسیا و انتقال آن به اروپا و در ادامه به خطر افتادن سلامتی اشخاص، دولت مردان سوییس در تصمیمی اعلام کرده اند که نمایشگاه خودرو ژنو امسال به تاخیر افتاده و به تاریخ ۵ مارس منتقل شده است.

در پی این اعلام تاخیر در نمایشگاه ژنو باعث شوکی در صنعت خودرو و همچنین ۶۰۰ هزار بازدید کننده ایی شد که به طور میانگین سالانه از این نمایشگاه بازدید میکردند.

در شب چهارشنبه، برگزارکنندگان در بیانیه مطبوعاتی گفتند که همه چیز طبق برنامه پیش می رود و این نمایش با وجود انتشار ویروس برگزار می شود. دستگاههای ضدعفونی در هر سالن نصب شده بودند و تلاش ها برای یادآوری به همه غرفه داران و بازدید کنندگان برای پیگیری پروتکل های بهداشتی لازم انجام شده بود.

اما همانطور که معلوم شد، برگزار کنندگان سوئیسی اکنون اعلام کرده اند که حداقل تا ۵ مارس این نمایشگاه را لغو کرده است و این موضوع به تمامی ۱۰۰۰ شرکت کننده اعلام شده است.

نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۲۰ برای شروع بسیار متفاوت بود زیرا چندین شرکت اتومبیل قصد حضور داشتند، از جمله پژو ، سیتروئن ، اوپل ، فورد ، جگوار لندرور ، لامبورگینی ، MINI ، میتسوبیشی ، نیسان ، سوبارو و ولوو قصد ورود به این نمیشگاه را داشتند.

همچنین در این نمایشگاه قرار بود تا خودرو های جدیدی مثل فولکس واگن گلف جی‌تی‌آی ، هیوندای آی۳۰ و همچنین کانسپت های پولار استار و دی‌اس رونمایی شود.

کنسل شدن نمایشگاه ژنو به دلیل شیوع ویروس کرونا – در حال حاضر بقیه نمایشگاه های خودرو اعلام کنسلی نکرده اند و طبق زمان بندی هر ساله برگزار میشوند. نمایشگاه بعدی خودرو، نمایشگاه نیویورک است که از ۱۰ تا ۱۹ آپریل برگزار میشود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا