اخبار خودرو

آماده شدن کیت بدنه تویوتا سوپرا برای نمایشگاه سما

آماده شدن کیت بدنه تویوتا سوپرا برای نمایشگاه سما – همانطور که مشخص است تویوتا سوپرا جی‌تی ۲۰۲۰ یکی از ستارگان مهم نمایشگاه سما است . این نمایشگاه از ۵ نوامبر در لاس‌وگاس آغاز میشود . امروز اولین نگاه به این خودرو که توسط یک شرکتی از کالیفرنیا . به نام Evasive Motorsports با همکاری DuSpeed ساخته شده است می‌اندازیم . با ایرانی کار همراه باشید …

آماده شدن کیت بدنه تویوتا سوپرا برای نمایشگاه سما

از سه عکس منتشر شده . در صفحات اجتماعی Evasive میتوان Supra با بادی کیت گسترده تر و بسیار تهاجمی تری را میتوان مشاهده کرد . اندازه شکاف جلویی . رکاب ها و بال عقب را بررسی کنید، همه این المان ها با الیاف کربن سیاه پوشیده شده است . این احتمال وجود دارد که چرخ های آلیاژی BBS نیز بزرگتر باشند . در مقابل . آینه ها کوچکتر به نظر می رسند .

امیدواریم که تیونرها برای این خودرو یک کیت موتور چشمگیر و یک فضای داخلی اتومبیل مسابقه ایی را تهیه کنند . تا با ظاهری سریع و خشمگین همراه شود . درحالت پایه . Supra دارای یک موتور ۳ لیتری توئین توربوشارژ با موتور شش سیلندر است . که ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۵ پوند فوت گشتاور دارد.

آماده شدن کیت بدنه تویوتا سوپرا برای نمایشگاه سما

آماده شدن کیت بدنه تویوتا سوپرا برای نمایشگاه سما – در حال حاضر . تویوتا فقط یک اتوماتیک هشت سرعته را ارائه می دهد . ظاهرا به این دلیل است که این [ماشین] با یک کلاچ طراحی نشده است . یک شرکت دیگر . European Auto Group [که در واقع در تگزاس مستقر است] . این خودرو را با قدرتی معادل ۴۲۵ اسب بخار را با یک گیربکس شش سرعته دستی ساخته است .  بنابراین هر کاری ممکن است.

برای دیدن و خواندن بسیاری از موارد خیره کننده این خودرو . پوشش ما را از نمایش SEMA را از دست ندهید .

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا