اخبار خودرومطالب ویژه

گاراژ ایرانی کار، بزرگترین جامعه دارندگان خودرو در کشور

ایرانی‌کار همواره در حال پویایی و افزودن خدمات و ویژگی ‌های جدید است و در جدیدترین اقدام خود، با ترکیب دو مفهوم «باشگاه مشتریان» و «ارائه پیشنهادهای تخفیف‌دار»، خدمتی نوآورانه و بسیار جذاب به نام «گاراژ ایرانی‌کار» را برای تمام دارندگان خودرو در کشور، بالاخص مشتریان فعلی و آتی خود در نظر گرفته است.

گاراژ ایرانی‌کار با هدف ارائه خدمات و محصولات مرتبط با خودرو با بهترین قیمت و بهترین کیفیت به دارندگان خودرو در کشور راه‌اندازی خواهد شد و قرار است بازارچه همواره تخفیف صنعت خودروی ایران باشد. این گاراژ مجازی در واقع یک پلتفرم دریافت خدمات و محصولات خودرویی با تخفیف ویژه به شمار می‌رود و ایرانی‌کار در تعاملات خود با شرکای تجاری که این محصولات و خدمات را عرضه می‌کنند، تاکید بسیاری بر تفاوت قابل توجه قیمت‌ها نسبت به قیمت‌های روز بازار داشته و تصمیم بر آن دارد که اعضای گاراژ ایرانی‌کار بتوانند خدمات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و در عین حال با بهترین قیمت دریافت نمایند.

گاراژ ایرانی کار، پارکینگ مجازی خودروی شما

متقاضیان و علاقه‌مندانی که مشتاق به استفاده از امکانات این طرح هستند، خواهند توانست پس از عضویت در گاراژ ایرانی‌کار از پیشنهادهای تخفیفی بسیار مناسب در حوزه‌های متنوع باخبر شده و برحسب نیاز خود از محصولات، خدمات و سایر پیشنهادهای فرهنگی و تفریحی و رفاهی استفاده نمایند و ضمن افزایش امتیازات خود به ازای هر خرید، از سایر هدایا و پیشنهادهای جانبی بهره‌مند شوند.

گاراژ ایرانی‌کار زودتر از آنچه که فکر می‌کنید راه‌اندازی خواهد شد. منتظر اخبار بیشتر و بهتر درباره گاراژ ایرانی‌کار باشید!

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

  1. باذسلام چرا شرکت سایپا بعلت عدم انجام تعهدات خود از مشتریان عذرخواهی نمی کند چرااز وقتی دعوت نامه را فرستاده ومبلغ رو کامل دریافت نموده باوجود اینکه بایستی ۱۵میلیون تومان دریافت می نمود۳۴میلیون در زمان دعوت نامه دریافت نموده ولی زمان تحویل خودرو رو۶۰روز بعدازواریزوجه می خواد بده؟ واینکه از اون تاریخ۶۰روز هم چندتا ۶۰روز دیگه بایدتاخیرکنه؟جواب این همه ضرر وزیان رو چه جوری جبران می کنه؟این نامردی وبی انصافی نیست.این دزدی آشکارنیست؟حال میان باز فروش فوری میزارین یعنی مردم ما واقعآاین قدربی فکرن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا