اخبار خودرو

گلادیاتور در میدان نبرد

گلادیاتور در میدان نبرد – تولید کننده پیشرو وسایل نقلیه تاکتیکی سبک ، AM جنرال ، به همراه جیپ ، دوشنبه گذشته در نشست سالانه و نمایشگاه انجمن ارتش ایالات متحده آمریکا (AUSA) یک خودروی مفهومی تاکتیکی سبک جدید معرفی کردند. همراه ایرانی کار باشید …

گلادیاتور در میدان نبرد

وانت جیپ گلادیاتور اکسترمم (XMT) از قابلیت های پیشرو کلاس وانت جدید برای پاسخگویی به نیازهای جهانی برای یک وانت سبک وزن استفاده می کند. AM جنرال خودروی جدید جیپ گلادیاتور ۲۰۲ با ظرفیت متوسط ۶۸۰۰ پوند ظرفیت بکسل و تا ۱۶۰۰ پوند ظرفیت بار خودرویی ایده آل برای استفاده های نظامی در هر زمینی میباشد.

گلادیاتور در میدان نبرد

اندی هوو ، رئیس کل آمریکا و مدیرعامل آمریکا گفت: “ما از همکاری با FCA و معرفی کامیون نظامی درجه یک در AUSA بسیار هیجان زده ایم.” “این سرمایه گذاری جدید فرصتی را به ما می دهد تا تخصص خود را در زمینه وسایل نقلیه سبک تاکتیکی نشان دهیم و به FCA کمک کنیم تا خودرو گلادیاتور را به حداکثر ظرفیت خود برساند و به طور بالقوه وارد بازارهای نظامی جدید شود.”

گلادیاتور در میدان نبرد

AM General با توجه به بیش از ۱۰۰ سال سابقه در صنعت دفاعی، مجموعه ای از قطعات و لوازم جانبی را که قدرت مانور غیرقانونی گلادیاتور را تقویت می کند را هدف قرار داد. گلادیاتور XMT توسط AM General با هر دو بخش درجه نظامی سفارشی و تجاری از نظر تجهیزات مجهز شده است تا این خودرو حتی در ناهموارترین جاده ها پیمایش کند و بتواند در سخت ترین زمین ها را در شرایط نامساعد عبور کند و آماده پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتری نظامی باشد.

گلادیاتور در میدان نبرد

گلادیاتور در میدان نبرد – جیم مورسین مدیر ارشد جیپ در آمریکا در مورد این خودرو  می گوید : قابلیت های بی نظیری روی این خودرو لحاظ شده است از جمله دو سیستم پیشرفته ۴×۴ ، قفل دیفرانسیل ، صفحات اسکیت ، قلاب های وینچ با قدرت باورنکردنی ، زاویه بازگرداندن و خروج – پایه و اساس مناسبی برای این مفهوم نظامی فوق العاده توانمند است. “

گلادیاتور در میدان نبرد

در انتظار بازخورد و علاقه به بازار نظامی تولید این خودرو از نیمه دوم سال ۲۰۲۰ آغاز می شود. علاوه بر مدل بنزینی، گلادیاتور XMT به عنوان نسخه دیزل به مشتریان نظامی نیز عرضه می شود.

گلادیاتور در میدان نبرد

AM General طراحی ، مهندسین ، تولید ، تهیه و پشتیبانی از وسایل نقلیه تخصصی مشتریان نظامی و تجاری در سراسر جهان را انجام می دهد که مشهورترین آنها Humvee.k.a. Hummer است. این شرکت بیش از ۳۰۰،۰۰۰ وسیله نقلیه در بیش از ۷۰ کشور جهان را با کمک کارمندان خود در مراکز مهم در ایندیانا ، میشیگان و اوهایو تولید و پایدار کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا