اخبار خودرو

گلوری آی اکس۷ محصول جدید بهمن موتور

پیش از این خودروی دیگنیتی بهمن موتور را از دانگ فنگ معرفی کردیم و اخیرا خودروی گلوری آی اکس۷ به عنوان محصول جدید بهمن موتور، معرفی شده است. این محصول را باید به شکلی برادر بزرگتر خودروی دیگنیتی بدانیم.

گلوری آی اکس۷

این خودرو شباهت زیادی با سایر محصولات دانگ فنگ داشته و ابعاد آن به ترتیب ۴۹۳۰ میلیمتر در طول، ۱۹۳۵ میلیمتر در عرض و ۱۷۶۵ میلیمتر در ارتفاع هستند.. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۸۱۰ میلیمتر است. ارتفاع از زمین نیز برابر با ۲۰۰ میلیمتر می باشد.

گلوری آی اکس7

این خودرو از موتور ۲۰۰۰ سی سی ۴ سیلندره بهره برده و با خروجی ۲۳۱ اسب بخار و گشتاور ۳۵۵ نیوتن متری همراه است. همین طور جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک آن عالی عمل می کند.

اگر به بخش داخل کابین وارد شویم، کیفیت ساخت اجزای داخلی مناسب به نظر می رسد و به ویژه طراحی کنسول میانی، کاملا ایده آل است.

گلوری آی اکس7

امکانات گلوری آی اکس۷

از امکانات این خودرو باید به سیستم تهویه اتوماتیک، دسترسی کنترلی مجزا برای سیستم تهویه در هر ردیف، نمایشگر هدآپ، درب صندوق عقب الکتریکی، باز و بسته شدن درب صندوق عقب بدون دخالت دست، پشتیبانی از فرمان های صوتی، اسکای روف الکتریکی با گرم کن، نمایشگر دیجیتال آمپر، نمایشگر باکیفیت ۱۰.۵ اینچی سیستم سرگرمی، بلوتوث، یو اس بی و … اشاره کرد.

گلوری آی اکس7

همین طور المان های ایمنی این خودرو شامل  رادار پارک، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، کروز کنترل ثابت، کروز کنترل تطبیقی، دوربین عقب، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، سیستم پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، نمایش نقاط کور دید راننده، نمایشگر فشار باد لاستیک، نوربالای تطبیقی، ایربگ کامل، ایزوفیکس، پاور ویندوز، سنسور باران و … هستند.

گلوری آی اکس7

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا