رپرتاژ

گیفت کارت و جم بازی را از کجا بخریم؟

با پیشرفت علوم و تکنولوژی و ماشین و مدرن شدن زندگی، امروزه افراد می توانند با خرید گیفت کارت در زمان، انرژی و هزینه های خود نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

همانطور که از نام آن پیدا است گیفت کارت به نوعی از کارت های هدیه گفته می شود که دارای اعتباری مجازی و غیر نقدی است.

اعتبار این کارت ها غیر قابل انتقال به حساب و شخص دیگری است. فرد می تواند با استفاده از گیفت کارت ها خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهد و به کالاها، محصولات و برنامه های مورد نظر خود دست پیدا کند.

امروزه گیفت کارت های متنوعی از شرکت های مختلف در دسترس کاربران قرار دارند و می توانند بهترین هدیه برای دانشجویان، گیمرها و کاربران اینترنتی باشند.

برای خرید گیفت کارت لازم است که فرد به نکات و فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشد که مهم ترین آنها شامل مواردی همچون ناحیه و ریجن استفاده از کارت، اعتبار و سابقه فروشگاه گیفت کارت، کارمزدها و مالیات گیفت کارت ها، میزان اعتبار کارت و ارزی که در آن وجود دارد، موارد امنیتی خرید گیفت کارت، نوع گیفت کارت و کاربردهای آن و تاریخ انقضای گیفت کارت و … می باشند.

پرفروش ترین گیفت کارت ها

تقریبا تمامی شرکت های شناخته شده جهان برای آسایش و رفاه بیشتر کاربران خود گیفت کارت های مختلفی با ویژگی ها و قابلیت های متعدد عرضه کرده اند.

کاربران امروزه می توانند به صدها گیفت کارت مختلف دسترسی داشته باشند.

از جمله رایج ترین و پر استفاده ترین گیفت کارت ها می توان به مواردی همچون گیفت کارت آیتونز از طرف شرکت بزرگ اپل، گیفت کارت پلی استیشن از محصول کمپانی سونی، گیفت کارت ایکس باکس از مایکروسافت، گیفت کارت استیم از شرکت Valve، گیفت کارت گوگل پلی از کمپانی گوگل و گیفت کارت ریزر گلد از شرکت ریزر اشاره کرده که هر کدام می توانند خدمات مختلفی به کاربران عرضه کنند.

کاربران می تواند با خرید گیفت کارت اپل آیتونز با قیمت دلخواه، خرید گیفت کارت گوگل پلی با قیمت دلخواه خرید گیفت کارت آمازون با قیمت دلخواه و خرید سایر گیفت کارت ها از خدمات و برنامه های مورد نظر خود استفاده کند.

خرید الماس و جم بازی

می توان گفت اصلی ترین وسیله سرگرمی مردم جهان خصوصا از زمان شیوع بیماری کرونا بازی های ویدیوی می باشند.

گیمرها برای آنکه قادر باشند از خریدهای درون برنامه ای استفاده کنند و آیتم های مورد نظر خودشان را خریداری یا به روز کنند باید از جم بازی ها بهره ببرند.

گیمر می تواند با خرید الماس ایمو، خرید یوسی پابجی موبایل ، خرید ویباکس فورتنایت، خرید سی پی کالاف دیوتی ، خرید الماس فری فایر و خرید جم بازی های دیگر خرید درون برنامه ای اندروید و ios را انجام دهد و از همه امکانات و آیتم های موجود در بازی ها استفاده کند.

خرید مطمئن گیفت کارت و جم

سایت گیم کد در زمینه فروش جم بازی و گیفت کارت ها از اعتبار و سابقه بسیار خوبی برخوردار است و با داشتن پشتیبانی آنلاین و شبانه روزی، امکان تحویل فوری محصول، فراهم آوردن امکان شارژ فوری محصولات درون برنامه ای، شارژ فوری خرید جم بازی، وجود درگاه بانکی و SSL می تواند یک خرید مطمئن و تضمینی را برای کاربران رقم بزند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا