اخبار خودرو

۱۰ خودرویی که باید یک نمونه الکتریکی از آن تولید شود!

۱۰ خودرویی که باید یک نمونه الکتریکی از آن تولید شود! – تعداد فزاینده ای از وسایل نقلیه کاملاً برقی در بازار وجود دارد و ظرفیت های آنها واقعاً جالب است. اما آیا خودروسازان خودرو های متنوع تری را با سیستم برقی وارد بازار نمیکند. در جواب به این سوال برخی از تولید کنندگان خواهند گفت نه. اما در اینجا لیستی از خودرو هایی قرار گرفته است که با توجه به پتانسیل و درخواست متقاضیان باید نمونه برقی آنهاه را شاید تا چند سال آینده در سبد فروش خودرو سازان مربوطه ببینیم. بدون صحبت بیشتر، در اینجا ۱۰ وسیله نقلیه وجود دارد که باید یک نوع تمام الکتریکی ارائه دهند …

تویوتا RAV4

RAV4 پرفروش ترین خودرو شاسی بلند در آمریکای شمالی است. پس از RAV4 Hybrid و به زودی RAV4 Prime (پلاگین هیبریدی) ، چرا RAV4 کاملاً برقی ایجاد نمی شود؟ این کاملاً قابل پیشبینی است که این اتفاق رقم میخورد! تویوتا در حال همکاری با سوبارو است تا بتواند با استفاده از فناوری جدید خود که سیستم جدید AWD سوبارو حاصل شده است، پلت فرم تمام الکتریکی  مشترک ایجاد کند. با این وجود هیچ برنامه زمانی برای یک خودروی الکتریکی Toyota SUV اعلام نشده است.

10 خودرویی که باید یک نمونه الکتریکی از آن تولید شود!


سوبارو کراس تراک

Crosstrek PHEV جدید مدتی است که در آمریکای شمالی بازار عرضه شده است اما پس از تاخیر زیاد اوایل سال ۲۰۲۰ به کانادا می رسد. برد پیمایش این خودرو با هر بار شارژ ۳۰ کیلومتر میباشد که مطمئنا برای رانندگان جذاب نیست. برای همین موضوع سوبارو باید بر سرعت بخشیدن در بخش تولیدات خودرو ای برقی خود ببخشد تا خودرویی تمام برقی تولید کند.

10 خودرویی که باید یک نمونه الکتریکی از آن تولید شود!


شورولت تراکس

جنرال موتورز چند سال است که قول یک SUV برقی را بر اساس پلتفرم Bolt EV داده است، اما این محصول همچنان محقق نشده است. خودرو برقی Menlo EV که اخیراً رونمایی شده است، فقط در چین فروخته می شود. اکنون شورولت دارای هفت SUV در ترکیب خود است و مشخصا الگویی مانند Trax می تواند به راحتی به خودرویی تمام برقی تبدیل شود.

10 خودرویی که باید یک نمونه الکتریکی از آن تولید شود!


کادیلاک اسکلادا

در ادامه مقاله ۱۰ خودرویی که باید یک نمونه الکتریکی از آن تولید شود! – طبق گفته های مهندسان کادیلاک احتمالا تا چند سال آینده این کمپانی یک خودروی تمام الکتریکی را در سبد فروش خود قرار میدهد. پس از رونمایی از خودروهای شورولت تاهو این خودروساز نمونه تمام الکتریکی یک خوردو شاسی بلند را در دستور کار قرار داده است. رونمایی از این خودرو در نسل بعدی و احتمالا در سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد.

10 خودرویی که باید یک نمونه الکتریکی از آن تولید شود!


هوندا CR-V

مصرف کنندگان خودروهایی که به دنبال یک هوندا با سوخت پاک هستند می توانند به Accord Hybrid ، Insight یا Clarity مراجعه کنند ، اما اینها همه در رده  اتومبیلهای سدان هستند و خودروهای شاسی بلند که الان مورد توجه بیشتری هستند خودرویی یافت نمیشود.  مدل CR-V 2020 وارد بازار شده است و حتی مدل هیبریدی را نیز در ایالات متحده به فروش میرسد. همه این اطلاعات احتمال از این میدهد که در آینده نزدیک این مدل از خودرو یخ طور کاملا برقی در بازار قرار گیرد.

10 خودرویی که باید یک نمونه الکتریکی از آن تولید شود!


جیپ رنگاد

شاید در نگاه اول یک خودرو آفرود برقی نشدنی به نظر برسد، اما به نظر خودروی جالبی میباشد. در کل جیپ متخصص خودرو های نشدنی میباشد و به نظر میرسد که از پس این چالش نیز بر بیاید. با توجه به اخبار منتشر شده می دانیم که FCA یک برنامه بزرگ برای جیپ دارد، اما در حال حاضر تنها نتایج یک سیستم ترکیبی هیبریدی کمی را در برخی از مدل های مختلف جیپ میبینیم. اما احتمال دارد که نمونه تمام برقی از جیپ را نیز ببینیم.

10 خودرویی که باید یک نمونه الکتریکی از آن تولید شود!


میتسوبیشی RVR

خودروی اوتلندر از کمپانی میتسوبیشی یک پروژه موفق در سطح جهانی بود که برای این شرکت حاصل شد.اما این کمپانی از زمانی که خودرو شهری i-MiEV را رونمایی کرد خودروی دیگری را مبنی بر خودرو های تمام برقی ارائه نداد. شرکت میتسوبیشی به طرفداران خود قول داده است که به زودی کانسپتی از خودرو تمام برقی خود رونمایی کند. احتمال میرود که این خودرو بر پایه پلتفرم شاسی بلند RVR باشد.

10 خودرویی که باید یک نمونه الکتریکی از آن تولید شود!


لندروور دیفندر

خودرو آفرود دیگری که پتانسیل تولید تمام الکتریکی آن هست از کمپانی لندروور میباشد. این شرکت فقط خودرو هایی شاسی بلند لوکس تولید میکند که با سوزاندن میزان زیادی سوخت همیشه مورد غضب دوستداران محیط زیست قرار دارد. تلاش های صورت گرفته برای تولید یک پیشرانه تمام برقی یا حتی هیبرید به کندی پیشرفت کرده است. شایعاتی که در دنیای خودرو صورت گرفته مبنی بر تولید یک نمونه خودرو لندروور دیفندر تمام برقی است که احتمالا در سال ۲۰۲۰ از آن رونمایی میشود.

10 خودرویی که باید یک نمونه الکتریکی از آن تولید شود!


نیسان ۳۷۰Z

پس از رونمای از مدل مخصوص سالگرد ۵۰ سالگی این خودرو در سال آینده از نسخه جدید خود رونمایی میکند. در حال حاضر از وضعیت زیر کاپوت این خودرو اطلاعاتی منتشر نشده است، اما مشخصا یک خودرو کوپه تمام الکتریکی میباشد. نیسان از تکنولوژیها موجود در خودرو لیفت خود برای این خودرو استفاده میکند.

10 خودرویی که باید یک نمونه الکتریکی از آن تولید شود!


فراری ۴۸۸ / ۸۱۲ 

خودرو فراری ۴۸۸ قوی ترین خودرو ۸ سیلندر و مدل ۸۱۲ قویترین خودرو ۱۲ سیلندر کمپانی فراری است. اما آیا میتوان زمانی برسد که بتوانیم این خودروها را با پیشرانه تمام برقی نیز ببینیم؟

خودرو SF90 هیبریدی فراری که به تازگی رونمایی شده است شتاب ۰-۱۰۰ معادل ۲.۵ ثانیه را دارد که در نوع خود بی نظیر است. فراری اعلام کرده است که تا سال ۲۰۲۵ سریعترین خودرو الکتریکی را رونمایی میکند.

10 خودرویی که باید یک نمونه الکتریکی از آن تولید شود!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا