اخبار خودرو

۱۰ خودرو برتر با بهترین تجربه کاربری در سال ۲۰۱۹

برای چهارمین سال پیاپی ، مجله WardsAuto لیست اتومبیل ها و SUV های خود را ارائه می دهد که بهترین تجربه کاربری را در صنعت خودروسازی و رانندگی ارائه می دهد. در این لیست خودرها بر اساس فن آوری های کمک به راننده ، اتصالات ، نمایشگرهای دیجیتال ، سیستم های فعال سازی صدا و …  بررسی و به چالش کشیده میشوند.

این خودروها از میان ۲۳ خودروی معرفی شده جدید یا طراحی مجدد از سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ انتخاب شدند و چهار مورد از این ده خودرو از برندهای آلمانی بودند.

این لیست بر اساس حروف الفبا [انگلیسی] طبقه بندی شده است.

 

آئودی A8 

شروع قیمت: ۹۷,۸۰۰ دلار

نکات برجسته خودرو: مانیتورهای جداشونده برای کنترل درجه حرارت کابین، صدا، روشنایی محیط ، پرده حفظ حریم خصوصی و دمای صندلی در پشتی صندلی جلو تعبیه شده است.

آئودی A8 
آئودی A8

 

بی‌ام‌و سری ۳

شروع قیمت: ۴۹,۰۰۰ دلار

نکات برجسته خودرو: سیستم فوق العاده iDrive اکنون با صفحه نمایش بزرگ و روشن ترکیب شده است و راهنمایی مسیر ناوبری را نشان می دهد.

بی‌ام‌و سری 3
بی‌ام‌و سری ۳

 

شورولت بلیزر

شروع قیمت: ۳۷,۳۰۰ دلار

نکات برجسته خودرو: سیستم سرگرمی Chevy دارای سیستم تشخیص دستور صوتی، صفحه نمایش لمسی با قابلیت نصب بالا می باشد که باعث کاهش زمان نگاه به دور از جاده و اتصال Wi-Fi 4G LTE نیز دارد.

شورولت بلیزر
شورولت بلیزر

 

فورد اکسپلوره

شروع قیمت: ۴۵,۱۹۹ دلار

نکات برجسته خودرو: تصاویر درخشان از آبی آسمانی در هنگام راه اندازی صفحه نمایش بزرگ نشان داده شده است. تغییر حالت در حالت های درایو با استیک چرخشی برای هر حالت بی نظیر می باشد.

فورد اکسپلوره
فورد اکسپلوره

 

هیوندای پالیساد

شروع قیمت: ۳۸,۴۹۹ دلار

نکات برجسته خودرو: مانیتور Blind View موجود یک تصویر زنده از نقطه کور خود را مستقیماً در گوشه مانیتور دیجیتال پخش می کند تا چشم انداز دیگری از زاویه خودرو در اختیار شما قرار دهد.

هیوندای پالیساد
هیوندای پالیساد

 

لکسوس RX

شروع قیمت: ۵۶,۰۵۰ دلار

نکات برجسته خودرو: سیستم کروزکنترل شتابی نرم را تضمین می کند ، در حالی که کمک به نگه داشتن خودرو در لاین در حال حرکت را به طور موثر انجام می دهد.

لکسوس RX
لکسوس RX

 

مرسدس بنز A-Class

شروع قیمت: ۳۴,۹۹۰ دلار

نکات برجسته خودرو: نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی MBUX صفحه اصلی ناوبری است که از واقعیت افزوده برای پوشش دهی آدرس ها روی ساختمانها و نقشه برداری دقیق استفاده می کند.

مرسدس بنز A-Class
مرسدس بنز A-Class

 

رنجروور اووکه

شروع قیمت: ۴۷,۹۵۰ دلار

نکات برجسته خودرو: با استفاده از گزینه ClearSight Ground View ، می توانید به طور موثر تصویر زیر سپر جلو از طریق مانیتور مشاهده کنید و هنگام رانندگی چندین نمای بیرونی از جمله قسمت زیرین وسیله نقلیه و چرخ ها را به نمایش بگذارید.

رنجروور اووکه
رنجروور اووکه

 

سوبارو اوت‌بک

شروع قیمت: ۴۰,۷۰۵ دلار

نکات برجسته خودرو: نسخه جدید سیستم چندرسانه ای Starlink با یک مانیتور با وضوح تصویر بالا ، صفحه نمایش لمسی ۱۱.۶ اینچی و به روزرسانی های جذاب اطلاعات خوبی را به راننده نشان میدهد.

سوبارو اوت‌بک
سوبارو اوت‌بک

 

فولکس واگن آرتئون

شروع قیمت: ۴۷,۹۹۵ دلار

نکات برجسته خودرو: Car-Net به رانندگان امکان می دهد برخی از برنامه ها را از طریق تلفن های هوشمند خود مستقیماً بر روی سیستم سرگرمی اجرا کنند. همچنین صفحه لمسی حسگر مجاورت با نزدیک شدن دست شما به صفحه نمایش را نیز دارد.

فولکس واگن آرتئون
فولکس واگن آرتئون

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا