اخبار خودرو

۱۰ خودرو برتر سال ۲۰۱۹

۱۰ خودرو برتر سال ۲۰۱۹ – با نزدیک شدن به پایان سال میلادی لیست برترین های سال جاری در حال رونمایی است. یکی از این لیست های برتر مخصوص خودرو های سال است. خودرو های این لیست از لحاظ قدرت پیشرانه، قیمت و موارد دیگر است. در ادامه همراه ایرانی کار باشید.

در یک سالی که گذشت، سیلی دیگری از مدل های جدید که برای اولین ساخته شده است.  آنچه ما طی ۱۲ ماه گذشته دیدیم نتیجه باورنکردنی دارد.

آستون مارتین DBX

استون مارتین DBX که به عنوان “شاسی بلندی با روح اسپرت” توصیف شده است، خودرویی سبک و با تطبیق پذیری بی سابقه ای دارد. پیشرانه آن با نسخه جدیدی از موتور ۴.۰ لیتری V8 دوقلو توربوشارژ که در DB11 و Vantage یافت می شود است که ۵۵۰ اسب بخار نیرو و ۵۱۶ پوند فوت گشتاور تولید می کند. شتاب DBX 0-100 در حدود ۴.۵ ثانیه میباشد.

10 خودرو برتر سال 2019


آئودی RS 6

علاقه مندان به آئودی مدتهاست که در انتظار این خودرو بودند و اکنون قرار است در آمریکای شمالی به فروش برسد. آئودی RS 6 Avant مدل ۲۰۲۰ ییک از خودرو های بی نظیر معرفی شده سال آینده به عنوان یک خودروی برقی با قدرتی معادل ۵۹۰ اسب بخار است.

10 خودرو برتر سال 2019


شورولت کوروت ۲۰۲۰

شورولت کوروت جدید کاملاً دیدنی است. دماغه ی جلویی نفس گیر، خطوط طراحی خاط که نشانه عزیمت جدی از C7 Corvette است و موتور میانی این خودرو از موارد بارز آن است. در هنگام سوار شدن شیشه های با ظاهری عجیب دیده می شود، فضای داخلی بزرگ و ادوات پیشرفته حس آینده گرانه به شخص القا میکند. این خودرو که در سالن سانتا آنا کالیفرنیا در تابستان امسال رونمایی شد توجه خیلی از علاقه مندان به خودرو های اسپرت را به خود جلب کرد.

پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 با تنفس طبیعی از طریق گیربکس هشت سرعته سرعت خود را به چرخ ها میرساند. قدرت تولیدی این پیشرانه ۴۹۵ اسب بخار است. متاسفانه جعبه دنده دستی دیگر در دستور کار قرار نمیگیرد.

10 خودرو برتر سال 2019


فورد موستانگ ماخ E

در ادامه ۱۰ خودرو برتر سال ۲۰۱۹ – رونمایی یک موستانگ برقی به شکل کراس اوور اثبات دیگری است که نشان می دهد که حتی خودرو ساز های آمریکایی نیز در حال گرایش به سمت خودرو های الکتریکی هستند. با گذشت بیش از ۵۰ سال از اولین رونمایی از موستانگ اصلی، در اینجا یک نسخه کاملاً متفاوت و برقی با نام Mach-E به بازار عرضه شده است که از یک سیستم تک یا دو موتوره بهره میبرد. با یک بار شارژ کامل این خودرو محدوده ۴۷۵ کیلومتر را طی میکند و از قیمتی در حدود ۵۰ هزار دلار بهره میبرد.

10 خودرو برتر سال 2019


فورد موستانگ شلبی GT500

در اوایل سال ۲۰۱۹ در نمایشگاه اتومبیل دیترویت ، فورد از قدرتمندترین تولیدی که موستانگ تاکنون در خیابان ها دیده بود پرده برداشت. مدل شلبی GT500 2020 از ۷۶۰ اسب بخار نیرو و ۶۲۵ پوند فوت گشتاور را از یک موتور ۵.۲ لیتری V8 با یک توربوشارژ فوق العاده بهره می برد. دقیقاً مانند کوروت جدید ، انتقال گیربکس دستی را ارائه نمی دهد.

10 خودرو برتر سال 2019


مزدا CX-30

مزدا CX-30 جدید پس از آغاز کار نمایشگاه ژنو در ماه مارس شروع به کار کرد و در پاییز امسال در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس در آمریکای شمالی رونمایی شد. پلتفرم این خودرو بین CX-3 و CX-5 است ، نسخه ای بزرگتر، جذاب تر و پر جنب و جوش از نسخه های قبلی است. در حالی که دارای پیشرانه های مشابه با پیشرانه های مدل های قبلی است.

10 خودرو برتر سال 2019


مینی کوپر SE

کارخانه Cowley در نزدیکی آکسفورد میزبان نخستین نمایش جهانی از اولین MINI Cooper تمام الکتریکی بود. پیشرانه این اتومبیل نیرویی معادل ۱۸۱ اسب بخار تولید می کند و با هر بار شارژ باتری لیتیوم یون آن ۲۳۰ کیلومتر برد را می پیماید. MINI Cooper SE از ۷ مارس با شروع قیمت  ۳۹،۹۹۰ دلار به فروش می رسد.

10 خودرو برتر سال 2019


پل استار ۲

در نمایشگاه ژنو ، پل استار از دومین اتومبیل خود رونمایی کرد. این مدل پنج درب همه کاره متکی به دو موتور الکتریکی است که قدرت ۴۰۸ اسب بخار به صورت ترکیبی ترکیبی تولید می کند. در حالی که یک باتری ۷۸ کیلووات ظرفیت تقریبی رانندگی آن ۴۴۰ کیلومتر را فراهم می کند.

10 خودرو برتر سال 2019


پورشه تایکان

پاسخ مستقیم به تسلا مدل S، پورشه تایکان کاملاً جدید است. خروجی قدرت این خودرو به لطف عملکرد بیش از حد آن ۷۵۰ اسب بخار میباشد.شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت  ۲.۸ ثانیه است.

10 خودرو برتر سال 2019


تسلا سایبرتراک

تسلا سایبرتراک لیست ما را کامل کرد! این وانت برقی انقلابی و مفهومی در روز رونمایی اینترنت را قبضه کرد. تسلا تاکنون بیش از ۲۵۰،۰۰۰ پیش سفارش دریافت کرده است. سایبرتراک با قیمت پایه فقط ۳۹.۹۰۰ دلار و حداکثر پیمایش ۸۰۰ کیلومتری تاثیر بسزایی در فروش آن داشته است.

10 خودرو برتر سال 2019

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا