اخبار خودرو

۱۰ خودرو برتر نیمسال اول در آمریکای شمالی

با توجه به تحلیل های انجام شده نسبت فروش خودرو ها در آمریکای شمالی نسبت به سال گذشته با کاهش ۵.۴ درصدی مواجه شده است.

اما با اینحال خودرو هایی که در این لیست قرار دارند بهترین عملکرد را در فروش داشته اند.در حالی که خودرو های شاسی بلند با کاهش ۱.۳ درصدی مواجه بودند خودروهای سواری با کاهش ۱۴.۶ درصدی قرار گرفته اند.
لیست خودرو هایی که بهترین عملکرد را دارند به ترتیب زیر میباشد:

۱۰- کیا سول
این خودرو در ۶ ماه اول سال ۲۰۱۹ به طور کلی ۵,۹۳۷ دستگاه فروخته است که این میزان به اندازه ۹.۵ درصد نسبت به سال ۲۰۱۸ افزایش داشته است.

۹- شورولت کروز
این خودرو در ۶ ماه اول سال ۲۰۱۹ به طور کلی ۶,۷۲۸ دستگاه فروخته است که این میزان به اندازه ۵۳.۴ درصد نسبت به سال ۲۰۱۸ کاهش داشته است.

۸- کیا فورت
این خودرو در ۶ ماه اول سال ۲۰۱۹ به طور کلی ۷,۸۵۱ دستگاه فروخته است که این میزان به اندازه ۴.۱ درصد نسبت به سال ۲۰۱۸ افزایش داشته است.

۷- فولکس واگن جتا
این خودرو در ۶ ماه اول سال ۲۰۱۹ به طور کلی ۸,۴۴۷ دستگاه فروخته است که این میزان به اندازه ۴۷.۳ درصد نسبت به سال ۲۰۱۸ افزایش داشته است.

۶- تویوتا کمری
این خودرو در ۶ ماه اول سال ۲۰۱۹ به طور کلی ۸,۵۸۶ دستگاه فروخته است که این میزان به اندازه ۱۲.۹ درصد نسبت به سال ۲۰۱۸ افزایش داشته است.

۵- فولکس واگن گلف
این خودرو در ۶ ماه اول سال ۲۰۱۹ به طور کلی ۸,۶۹۷ دستگاه فروخته است که این میزان به اندازه ۲۲.۱ درصد نسبت به سال ۲۰۱۸ کاهش داشته است.

۴- مزدا ۳
این خودرو در ۶ ماه اول سال ۲۰۱۹ به طور کلی ۱۱ ۵۴۶ دستگاه فروخته است که این میزان به اندازه ۱۳.۸ درصد نسبت به سال ۲۰۱۸ کاهش داشته است.

۳- هیوندای النترا
این خودرو در ۶ ماه اول سال ۲۰۱۹ به طور کلی ۱۸ ۶۶۷ دستگاه فروخته است که این میزان به اندازه ۹.۴ درصد نسبت به سال ۲۰۱۸ کاهش داشته است.

۲- تویوتا کرولا
این خودرو در ۶ ماه اول سال ۲۰۱۹ به طور کلی ۲۴ ۶۲۲ دستگاه فروخته است که این میزان به اندازه ۰.۲ درصد نسبت به سال ۲۰۱۸ کاهش داشته است.

۱- هوندا سیویک
این خودرو در ۶ ماه اول سال ۲۰۱۹ به طور کلی ۳۲ ۳۹۸ دستگاه فروخته است که این میزان به اندازه ۸.۸ درصد نسبت به سال ۲۰۱۸ کاهش داشته است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا