اخبار خودرو

۱۰ خودرو شاسی بلندهایی که منتظر رونمایی از آنها هستیم (قسمت سوم)

در ادامه مقاله ۱۰ خودرو شاسی بلندی که منتظر آنها هستیم  در بخش سوم به ادامه این خودرو ها میپردازیم

فراری Purosangue

زمان رونمایی : ۲۰۲۰

اگر فکر میکنید لامبورگینی اوروس آزار دهنده است، یا حتی خودرو شاسی بلند لوتوس، نظرتان را نسبت به فراری شاسی بلند جلب میکنیم. پروژه خوردو شاسی بلند فراری با کد شرکتی FX16 بر پایه پلتفرم GTC4Lusso طراحی شده است. احتمالا این خودرو در سال ۲۰۲۰ رونمایی میشود و در سال ۲۰۲۱ برای فروش در بازار وارد میشود.

جنسیس GV80

زمان رونمایی : ۲۰۲۰

جنسیس GV80 سرانجام به عنوان یک کراس اوور زیر برند به شدت رقابت پذیر تکمیل شد. این ظاهر که در عکس زیر میباشد رندری میباشد که با توجه به موراد بیان شده طراحی شده است. بخش فنی این خودرو احتمالا همانند جنسیس G80 باشد، پیشرانه ۳.۸ لیتری با تنفس طبیعی وی ۶ و پیشرانه تویین توربو ۳.۳ لیتری وی ۶ در نظر گرفته شده است.

جگوار  I-Pace SVR

زمان رونمایی : ۲۰۲۰

احتمالا جگوار  I-Pace SVR تنها خودرو شاسی بلند برقی جگوار د برنامه خود نباشد. شایعات پیرامون این برند انگلیسی هست. گفته شده است که این برند در حال کار بر روی این خودرو برقی میباشد، که طبق اطلاعات منتشر شده سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۱.۸ ثانیه طی میکند و قدرت خروجی آن در حدود ۴۰۰ اسب بخار میباشد.

جیپ گرند واگنر

زمان رونمایی : ۲۰۲۰

کاری که جیپ برای برند جیپ گرند واگنر انجام داده است کماکان به صورت کنسل و بازگشت است که در این سری قررا است در سال ۲۰۲۰ رونمایی شود. طبق اطلاعات رونمایی شده این خودرو سه ردیف صندلی دارد. در این خودرو اکثر المان ها از خودرو گرند چروگی گرفته شه است اما در اندازه مناسب. قیمت این خودرو احتمالا بین ۱۳۰ هزار تا ۱۴۰ هزار دلار میباشد.

کیا سورنتو

زمان رونمایی : ۲۰۲۱

کیا به تازگی نمونه ۲۰۱۹ مدل سورنتو را رونمایی کرده است. اما این خودرو احتمالا نسل بعدی این خودرو میباشد. اکثر این مدل ها نشانه های مدل های پیشین را دارد. اما جلو پنجره آنها طراحی مدرنتری در این مدل دارد.

لامبورگینی اوروس پرفورمنس

زمان رونمایی : ؟؟؟

اگر چه خودرو استاندارد لامبورگینی اوروس خودرو شاهکاری نیست اما جای کار برای بهبود، زیاد دارد. اطلاعاتی خروجی این خودرو اگر رونمایی شود به این صورت است که قدرت خروجی ۶۴۱ اسب بخار و گشتاور ۶۲۷ پوند میباشد. متاسفانه لامبورگینی هنوز  تولید این خودرو را تایید نکرده است.

لندروور دیفندر

زمان رونمایی : ۲۰۱۹

رونمایی از خودرو لندروور دیفندر بهبود یافته در برنامه نمایشگاه فرانکفورت وجود دارد. لندروور جدید با تغییرات اندک در بدنه با پیشرانه ۴ سیلندر به صورت بنزینی و دیزلی موجود است.

لوتوس SUV

زمان رونمایی : ۲۰۲۰

طبق شایعات ساخت این خودرو خیلی به طول کشیده شده است. اما با سرمایه گذاری ۲ میلیون دلاری جیلی سرعت ساخت این خودرو افزایش یافته است. این رنده بسیار خیره کننده است. اما باز با این حال انتظار حضور این خودرو تا سال ۲۰۲۰ را نداشته باشید.

مازراتی کانسپت SUV

زمان رونمایی : ۲۰۲۱

در سال آینده مازراتی قسط گسترش برنامه های خود را دارد. در این گسترش یکی از خودرو ها، خودرو شاسی بلند میباشد که رندر حدودی از این خودرو را میتوانید در تصویر ببینید. در حال حاضر ماسم و قدرت فنی این خودرو مشخص نیست. اما مطمئنا یکی از رقبای آلفا رومئو Stelvio  یا پورشه ماکان است.

مک لارن SUV

زمان رونمایی : ؟؟؟

مک لارن بارها و بارها اعلام کرده است که برنامه برای خودرو های شاسی بلند ندارد. تمام تمرکز این کمپانی بر روی خودرو های اسپرت و سوپر اسپرت است اما هیچ چیز غیر قابل وجود نیست. اما احتمالا خودرویی از این کمپانی با پیشرانه ایی در حدود ۷۲۰ اسب بخار تویین توربو ۴ لیتری و ۸ سیلندر باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا