اخبار خودرو

۱۰ خودرو لوکس برتر نیمسال اول در آمریکای شمالی

۱۰ خودرو برتر لوکس نیم سال اول سال ۲۰۱۹ در آمریکای شمالی

در این لیست به  ۱۰ خودرو برتر از برند های لوکس خودرو سازی در ۶ ماهه اول سال ۲۰۱۹ پرداخته شده است. این لیست به ترتیب زیرمیباشد.

۱۰- لکسوس NX
خودرو لکسوس سری RX یکی از خودرو های محبوب در آمریکای شمالی میباشد و این خودرو از ۲۰ سال گذشته یکی از برندهای خودرو سازی ایی بوده است که از فروش بالایی برخوردار بوده است. در حال حاضر فروش مدل NX نسبت به سال ۲۰۱۸ از کاهش ۸ درصدی برخوردار بوده است اما با این حال توانسته است که در لیست ۱۰ خودرو لوکس برتر نیمه اول سال ۲۰۱۹ قرار بگیرد.
مجموع فروش:۳,۵۲۰ دستگاه

۹- مرسدس بنز کلاس C
هیچ کدام از تریم های کوپه، سدان، واگن و کانورتیبیل کلاس C  مرسدس بنز در نیمه ابتدایی سال ۲۰۱۹ فروش چشمگیری نداشته است. با این حال، با توجه به کاهش ۳۲ درصدی قیمت این سری از خودرو توانست در این لیست بماند.
مجموع فروش: ۳,۶۲۴ دستگاه

۸- لکسوس RX
پرفروش ترین خودرو لکسوس مدل RX است که کماکان با فروش خود درحال درخشش است. اما با این حال فروش این مدل از خودرو نسبت به سال گذشته ۸.۵ درصد کاهش داشته است. مدل پیشرفته تر این خودرو در سال ۲۰۲۰ وارد بازار میشود.
مجموع فروش: ۳,۹۸۲ دستگاه

۷- بی‌ام‌و سری ۳ و ۴
این دو مدل خودرو به این علت در یک رده قرار گرفته اند که تعداد خودرو های این لیست بیشتر باشد مثل مرسدس بنز که تمامی مدل های سری C را در یک ردیف قرار گرفت. سری ۳ کماکان در حال فروش است اما با توجه به این که بزودی مدل جدید این خودرو وارد بازار میشود یک مقدار افت فروش داشته است که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشته است. اما سری ۴ نسبت به سال گذشته افت ۳۱ درصدی داشته است.
مجموع فروش: ۴,۱۳۶ دستگاه

۶- آکورا RDX
آکورا با مدل جدید RDX توانست فروش خود را تقویت کند، خودرویی اسپرت و مطلوب نسبت به مدل قبلی. با این حال نسبت به سال گذشته حدود ۱.۵ درصد کاهش فروش داشته است. اما این خودرو همچنان جز خودرو های محبوب بین مردم میباشد.
مجموع فروش: ۴,۱۵۶ دستگاه

۵- بی‌ام مدل ایکس ۳ و ایکس ۴
همانطور که مرسدس بنز فروش دو مدل از خودرو های شاسی بلند خود را تحت یک رده به فروش رسانده است بنابرین این دو مدل از بی‌ام‌و هم که مثل سیبی که به دو قسمت تقسیم شده اند در یک ردیف محبوبیت قرار میگیرد. مدل ایکس ۳ نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است اما مدل ایکس ۴ افزایش فروش ۵۲ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۸ داشته است. با این حال، این دو مدل کماکان پشت سر رقیب مستقیم خودشون هستند.
مجموع فروش: ۴,۲۶۷ دستگاه

۴- آئودی A4 و A5
همانطور که پیشتر برخی از مدل های خودرو در یک ردیف قرار گرفتن برای این مدل نیز دو سری نزدیک به هم در یک ردیف قرار گرفته اند. این دو مدل که به ترتیب A4 با تریم های سدان و آل رود و مدل A5 با تریم های کوپه، کانورتیبل و اسپرتبک مورد بحث در این لیست میباشند. این خودرو در مدل A4 نسبت به همین بازه زمانی در سال ۲۰۱۸ کاهش ۳۲ درصدی و مدل A5 نیز ۱۰ درصد کاهش فروش داشته است.
مجموع فروش: ۴,۳۴۵ دستگاه

۳- بیوک انکور
برخی افراد بیوک را برند لوکس نمیدانند، اما از زمانی که موقعیت این برند بین کمپانی شورولت و کادیلاک قرار گرفت این برند، یک برند لوکس محسوب شد. این مدل از بیوک به طور اختصاصی برای آمریکای شمالی تولید شده است اما در کره جنوبی تولید میشود. فروش این خودرو نسبت به سال گذشته کاهش ۵.۵ درصدی داشته است. اما مدل کوچکتر این برند که خودرویی کراس اوور است همچنان به فروش بالای خود ادامه میدهد.
مجموع فروش: ۴,۸۳۰ دستگاه

۲- مرسدس بنز GLC
این مدل از مرسدس بنز در حال حاضر در تریم های شاسی بلند و کوپه موجود است. مدل GLC برای مرسدس بنز مدلی پرسود تا به این لحظه بوده است. این خودرو مدل سال ۲۰۲۰ خود را با مجموعه ایی از پیشرفت ها وارد بازار میکند. این خودرو نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد افزایش فروش داشته است. با این حساب این خودرو میتواند جای رقیب آلمانی خود را د صدر جدول بزودی بگیرد.
مجموع فروش: ۵,۳۷۱ دستگاه

۱- آئودی Q5
مدل آئودی Q5 همچنان در صدر این لیست قرار دارد. این خودرو با گزینه قیمت گذاری تهاجمی و اصالت برند توانسته به موفقیت برسد. از طرف دیگر با کاهش فروش ۸ درصدی نسبت به سال گذشته جایگاهش توسط مرسدس بنز مورد تهدید قرار گرفته است.
مجموع فروش: ۵,۷۸۲ دستگاه

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا