مطالب ویژه

۱۰ مدل از بهترین خودروهای برتر در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت ۲۰۱۹

بار دیگر ، نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت میعادگاه خودرو های پرزرق و برق برندهای مختلف قرار گرفت. در این مقاله ۱۰ مدل از جدیدترین خودروهایی که بیشترین توجه ها را به خود جلب کرده اند آورده شده است.

لندروور دیفندر

همانطور که در ماه های قبل پیش بینی شده بود، لندروور دیفندر جدید اولین رونمایی خود را در فرانکفورت انجام داد. از لحاظ طراحی، دیفندر در نگاه اول به عنوان عضوی از خانواده لندرور شناخته می شود ، اما با داشتن طراحی شکسته و مکعبی شکل این خودرو از مدل های قبلی متمایز میکند. در سال آینده با دو گزینه پیشرانه به بازار ارائه میشود.

لندروور دیفندر
لندروور دیفندر

 

فولکس واگن ID. 3

خودرو برقی ID.3 اولین سری از خودرو الکتریکیاین شرکت آلمانی را نشان می دهد.البته این رونمایی مصادف شد با رونمایی از لوگو و تیم جدید این شرکت قرار گرفت.قویترین باتری موجود مطابق استاندارد WLTP دارای مصرف انرژی تا ۵۵۰ کیلومتر است.

فولکس واگن ID. 3
فولکس واگن ID. 3

 

پورشه تایکن

این خودرو ابتدا در تاریخ ۴ سپتامبر رونمایی شد. این خودرو جدید اسپرت برقی از پورشه بدیهی است که در فرانکفورت موفقیت خوبی را برای این کمپانی به ارمغان اورد. با حداکثر قدرت خروجی ۷۵۰ اسب بخار و برد پیمایش با بیش از ۴۰۰ کیلومتر. به معنای یک خودرو برقی اسپرت است!

پورشه تایکن
پورشه تایکن

 

آئودی AI : تریال کواترو

وقتی صحبت از خودروهای مفهومی می شود، هیچ خودرویی به نزدیکی کانسپت جدید آئودی نمیرسد.این خودرو در نگاه اول ممکن است به یک مریخ نورد شبیه باشد تا یک اتومبیل باشد. اطلاعات تکمیلی این خودرو مفهومی را میتوانید اینجا مطالعه کنید.

آئودی AI : تریال کواترو
آئودی AI : تریال کواترو

 

آئودی RS7 مدل ۲۰۲۰

آئودی با حضور خودرو پرقدرت خود در نمایشگاه فرانکفورت با حضور ۲۰۲۰ RS 7 که به زودی به بازار خواهد رفت همه را شگفت زده کرد. این خودرو مجهز به یک توربو V8 دوقلو با قدرت ۵۹۰ اسب بخار است. این خودرو ظرف ۳.۶ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

آئودی RS7 مدل 2020
آئودی RS7 مدل ۲۰۲۰

 

بی‌ام‌و کانسپت ۴

بله ، این کانسپت ۴ الهام بخش اتومبیل های نسل بعدی سری ۴ است که احتمالاً در مورد طراحی ظاهری خود را از سری ۳ BMW دور می کند. اطلاعات تکمیلی این خودرو را میتوانید در اینجا ببینید.

بی‌ام‌و کانسپت 4
بی‌ام‌و کانسپت ۴

 

هیوندای ۴۵

در اینجا خودرو مفهومی دیگری را در فرانکفورت داریم. خودرو مفهومی ۴۵ از پروژه اصلی Hyundai Pony Coupe Concept است که در سال ۱۹۷۴ یا ۴۵ سال پیش شروع به کار کرد. این خودرو جهت طراحی مدل های آینده EV هیوندای را پیش بینی می کند. اطلاعات تکمیلی این خودرو را میتوانید در اینجا مطالعه کنید.

هیوندای 45
هیوندای ۴۵

 

مینی کوپر اس‌ای

خودزو MINI Cooper SE کاملاً الکتریکی که در ماه ژوئیه معرفی شد ، اولین بار در فرانکفورت به نمایش در آمد. این خودرو با باتری ۳۲.۶ کیلووات ساعت، برد پیمایش ۲۳۵-۲۷۰ کیلومتر را ارائه می دهد.

مینی کوپر اس‌ای
مینی کوپر اس‌ای

 

لامبورگینی سی‌آن

لامبورگینی از یک ابرخودرو هیبریدی کاملاً جدید با قدرت ، سرعت و فناوری بی سابقه رونمایی کرد. این خودرو به نام Sián ، که به معنی “فلاش” یا “صاعقه” به گویش بولونیا میباشد. این اولین گام در مسیر لامبورگینی برای خودرو های الکتریسیته شدن و پاسخی به فراری SF90 Stradale میباشد. اطلاعات تکمیلی این خودرو را در اینجا ببینید.

لامبورگینی سی‌آن
لامبورگینی سی‌آن

هوندا ایی

از زمان رونمایی خودرو مفهومی Urban EV Concept از دو سال پیش و Honda e Prototype در اوایل سال جاری ، هوندا e بسیار شگفت انگیزتر عمل کرده است. این خودرو به صورت انحصاری برای مشتریان اروپایی و ژاپنی است ، اما متاسفانه هیچ برنامه ای برای فروش آن در کانادا وجود ندارد.

هوندا ایی
هوندا ایی

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا