نقد و بررسی خودرو

۱۰ مدل از بهترین هاچبک های دنیا

چه کسی از خودرو های کم مصرف، اسپرت و هاچبک بدش می‌آد؟ در این مقاله به ۱۰ خودرو هاچبکی اشاره میشود که نگاه شما رو کاملا جلب میکند. در این لیست قرار است به ترتیب خودرو هایی نشان داده شوند که از لحاظ فنی و ظاهری در دسته خودرو های هاچبک بهترین اند.

۱۰- مرسدس بنز AMG A45
بهترین هاچبک های دنیا
نسل جدید مدل دوست داشتنی هاچبک مرسدس بنز به زودی رونمایی میشود، خودرویی که از نسل قبلی خود بسیار جذابتر است.این خودرو دارای قدرتی معادل ۳۸۷ اسب بخار ( ۴۲۱ اسب بخار در تریم S ) با دارا بودن تمامی تکنولوزی های نسل های قبلی رونمایی میشود.

۹- فولکس واگن گلف R
بهترین هاچبک های دنیا
پادشاه کمپانی فولکس واگن بار دیگر تاج خود را بر سر گذاشت. عملکرد هیجان انگیز چهار چرخ متحرک این خودرو و رانندگی نرم این خودرو قطعا شما رو جذب خودش میکند.

۸- هوندا سیویک تایپ R
بهترین هاچبک های دنیا
با پیشرانه ۳۰۶ اسب بخاری توربو، سیستم سه تایی اگزوز و طراحی خاص، مشخصات کلیدی هاچبک اسپرت هوندا میباشد که در این لیست توانست در رتبه هشت قرار بگیرد.

۷- هیوندا ولوستر N
بهترین هاچبک های دنیا
پیشرانه توروبوشارژ ۲ لیتری زیر کاپوت این خودرو شاید لیمیتد نباشد (۲۷۵ اسب بخار)، اما به نظر میرسد این هاچبک کره ایی یک خودرو اسپرت بینظیر باشد.

۶- فولکس واگن گلف GTI
بهترین هاچبک های دنیا
با اینکه داینامیک و قدرت این خودرو کمتر از مدل گلف R است اما به واسطه تعادل کلی خودرو و قیمت مقرون به صرفه بین رانندگان محبوب است.

۵- مینی جان کوپر ورک
هاچ بک
خودرو مینی هیشه قادر است با پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ دارش لبخند رضایت را برای راننده به ارمغان بیاورد. خودرو با قدرت ۲۲۸ اسب بخار ارائه شگفت انگیزی از خود به نمایش میگذارد. همچنین مدل ۳۰۱ اسب بخاری این مدل نیز به زودی رونمایی میشود.

۴- فیات ۵۰۰ آبارث
هاچ بک
این خودرو کوچک ایتالیایی کم صدا و چابکی فوق العاده ایی دارد. پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو زیر کاپوتش توانایی تولید ۱۶۰ اسب بخار را دارد و قدرت کافی برای شتاب سریع را دارد.

۳- بی‌ام‌و X2
هاچ بک
خودرو ایی با ابعاد مابین شاسی بند و واگن، بازکن جدید برند X2 میباشد که ارائه دهنده تمامی آنچه از یک رانندگی دلپذیر را در پکیجی کوچک به راننده ارائه میدهد.

۲- بی‌ام i3
هاچ بک
هاچبکی دیگر خودرو تمام الکتریکی بی‌ام‌و  مدل i3 است. که گشتاوری قوی و شتابی سریع را ارائه میدهد. این خودرو دارای مزایای زیادی میباشد.

۱-مرسدس بنز AMG GLA 45
هاچ بک
اگر شما میخواهید رانندگی طولانی با یک خودرو هاچبک داشته باشید، مسلما مرسدس بنز AMG GLA 45 بهترین انتخاب برای شما میباشد. پیشرانه توربو ۳۷۵ اسب بخار قدرت، نظر شما را کاملا جلب میکند. این خودرو ۴ نفره و محور جلو میباشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا