اخبار خودرو

۱۰ پیشرانه برتر برای سال ۲۰۲۰

۱۰ پیشرانه برتر برای سال ۲۰۲۰ – بهترین پیشرانه ایی که می توانید در سال ۲۰۲۰ خریداری کنند چیست؟ بار دیگر ، مصرف کنندگان می توانند پاسخ این سوال را در لیست ۱۰ بهترین سالانه منتشر شده توسط مجله Wards Auto پیدا کنند. در ادامه با ایرانی کار باشید.

برای اولین بار در ۱۱ سال ، سه موتور شش سیلندر درون خطی توسط  این مجله رتبه بندی شد. اما در حقیقت، در سراسر دنیا صنعت خودرو سازی در حال پیشرفت به سمت پیشرانه های کوچکتر و الکتریکی است. در این مقاله که توسط مجله Wards Auto تهیه شده است سعی شده تا ۱۰ پیشرانه قوی امسال را به نمایش بگذار …

بی‌ام‌و ۳۴۰i 2020

از دیدن این خودرو جای تعجبی در اینجا نمیگذارد. با تولید ۴۷ اسب بخار قدرت بیشتر از مدل قبلی خود قدرت خروجی ۳۸۲ اسب بخار تولید میکند ، موتور شش سیلندر خطی ۳.۰ لیتری توربوشارژ در BMW M340i هرگز در هیچ نقطه ای از محدوده rev کم نمی آورد. همچنین ۳۶۹ پوند فوت گشتاور را فقط در ۱۸۰۰ دور در دقیقه ارائه می دهد.

10 پیشرانه برتر برای سال 2020


شورولت کوروت استینجری ۲۰۲۰

کوروت کاملاً تحت تأثیر موتور ۶.۲ لیتری LT2 V8 میانی خود قرار دارد که تا ۴۹۵ اسب بخار قدرت و ۴۷۰ پوند فوت گشتاور را تولید میکند. با هیجان و بازخورد ، به زیبایی با گیربکس هشت سرعته جدید هشت کلاچ جدید جفت شده است.

10 پیشرانه برتر برای سال 2020


فورد موستانگ ۲۰۲۰

اکنون پکیج Mustang EcoBoost با کارایی بالا ارائه شده است که شامل موتور ۲.۳ لیتری توربو Focus RS است. با سوخت پریمیوم قادر به تولید ۳۳۰ اسب بخار و ۳۵۰ پوند فوت گشتاور است که در ۴.۵ ثانیه از ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد.

10 پیشرانه برتر برای سال 2020


جی‌ام‌سی سی‌یرا ۱۵۰۰

امسال ، سیرا ۱۵۰۰ یا یک پیشرانه ۳.۰ لیتر ۶ سیلندر توربو دیزل درون خطی ۲۷۷ اسب بخار قدرت و از همه مهمتر ۴۶۰ پوند گشتاور تولید می کند. همچنین رانندگان را با میانگین مصرف سوخت ۹.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر بسیار مشتاق خود کرده است.

10 پیشرانه برتر برای سال 2020


هوندا آکورد هیبرید

در ادامه ۱۰ پیشرانه برتر برای سال ۲۰۲۰ – کارشناسان مجله Wards Auto از مصرف سوخت ، پویایی در رانندگی و قیمت مناسب آکورد هیبرید خوششان آمده. این سدان با ترکیبی از یک موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری با موتور الکتریکی، قدرتی معادل ۲۱۲ اسب بخار قدرت و ۲۳۲ پوند فوت گشتاور را تولید میکند در حالی که به طور متوسط فقط ۵.۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می سوزاند که این رقم بسیار خوبی است.

10 پیشرانه برتر برای سال 2020


هیوندای کونا ۲۰۲۰

موتور الکتریکی در کونا EV دارای ۱۵۰ کیلووات (۲۰۱ اسب بخار) و گشتاور ۲۹۰ پوندی است. با وجود شتاب بسیار چشمگیر این خودرو، در زمان اوج شتاب رانندگی کاملا پایداری را ارائه میدهد. فراموش نکنیم باتری ۶۴ کیلووات ساعتی این خودرو با یک بار شارژمسافتی در حدود ۴۱۵ کیلومتر را میپیماید.

10 پیشرانه برتر برای سال 2020


هیوندای سوناتا ۲۰۲۰

هیوندای در حال معرفی خانواده جدیدی از پیشرانه ها است، پیشرانه چهار سیلندر ۱.۶ لیتری توربوشارژ اولین نسخه خود را در سوناتای ۲۰۲۰ استفاده کرده است. این پیشرانه بسیار پالایش شده و نسبتاً قوی است و قدرتی معادل ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۵ پوندی تولید میکند.

10 پیشرانه برتر برای سال 2020


مرسدس بنز GLE

قدرتمند، آرام و مجهز به سیستم هیبریدی EQ Boost که گشتاور اضافی ۱۸۴ پوندی را فراهم می کند از خصوصیات بارز این خودرو است. موتور جدید ۶ سیلندر خطی توربوشارژ ۳ اینچی موجود در مرسدس بنز GLE یک ستاره استثنایی است. واقعاً با وجود چنین پیشرانه قوی و کم مصرفی چه کسی به یک V8 بزرگ نیاز دارد؟

10 پیشرانه برتر برای سال 2020


نیسان آلتیما ۲۰۲۰

فشرده سازی متغیر و توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر در نیسان آلتیما یک شگفتی تکنولوژیکی است ، با تحویل یکنواخت انرژی و مصرف سوخت قابل توجه برای یک سدان میان رده غیر هیبریدی چشمگیر است.

10 پیشرانه برتر برای سال 2020


رام ۱۵۰۰

این هفتمین بار از سال ۲۰۱۱ است که موتور ۳.۶ لیتری پنتاستار V6 توسط مجله Wards Auto مورد تحسین قرار میگیرد. پیشرانه رام ۱۵۰۰ نیرویی معادل ۳۰۵ اسب بخار و ۲۶۹ پوند فوت گشتاور تولید می کند. برجسته ، سیستم ترکیبی هیبرید ۴۸ ولتی به نام eTorque باعث کاهش مصرف سوخت میشود و گشتاور ۹۰ پوند اضافی را نیز تأمین می کند.

10 پیشرانه برتر برای سال 2020


نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا