اخبار خودرو

Audi AI: TRAIL quattro Concept سرها را در فرانکفورت به سمت خود می‌چرخاند

آئودی امروز در نمایشگاه اتومبیل ۲۰۱۹ فرانکفورت میزبان نمایش جهانی یک کانسپت عجیب و غریب بود. در حقیقت ، این خودرو بیشتر به یک مریخ نورد نزدیک تر است تا یک اتومبیل . Audi AI: TRAIL quattro به عنوان چهارمین عضو خانواده از خودروهای مفهومی AI است، یک خودرو کاملاً برقی و چهار چرخ مستقل میباشد.

خودرو کانسپت طراحی شده در یک کلام ، دیدنی است. شیشه اطراف کابین تا سطح زمین امتداد می یابد ، دید بی نظیری در همه جا ایجاد می کند و تجربه ای همه جانبه را برای راننده و مسافران فراهم می کند. به طور کلی، تقریباً تمام سقف – از بالای شیشه جلو تا اسپویلر عقب – منظره ای واضح از آسمان و چشم انداز را در اختیار شما قرار می دهد.

Audi AI: TRAIL quattro Concept
Audi AI: TRAIL quattro Concept

شیشه جلو اتومبیل و درب آن باز میشود و دسترسی آسان به محفظه های بزرگ را فراهم میکند اما با این حال ایمنی این خودرو با اسکلت داخلی برای ایمن نگه داشتن افراد داخل خودرو در هنگام حمل و نقل را فراهم می کند. هوش مصنوعی AI: TRAIL روی چرخهای ۲۲ اینچی سوار شده و در نتیجه سطح زمین گسترده ای به قطر ۱۳.۴ اینچ و ظرفیت خوراک آب ۱.۶ فوت دارد. سنسورهای نوری و کنترل پایداری الکترونیکی با هم کار می کنند تا وضعیت سطح جاده را تشخیص داده و فشار هوا را در لاستیک ها بر این اساس تنظیم کنیم .

Audi AI: TRAIL quattro Concept
Audi AI: TRAIL quattro Concept

از نظر فنی ، بدنه این خودرو ترکیبی از فولاد ، آلومینیوم و فیبر کربن با تکنولوژی ساخت بالا تهیه شده است که وزن سبک آن را که ۱۷۵۰ کیلوگرم میباشد راتوضیح می دهد. چهار موتور الکتریکی بهصورتی یک موتور برای هر چرخ وجود دارد و توزیع گشتاور بصورت الکترونیکی توسط سیستم کواترو اداره می شود. توان خروجی ۴۲۹ اسب بخار و ۷۳۷.۶ پوند فوت است.

AI: TRAIL quattro دارای محدوده رانندگی با هر بار شارژ در حدود ۴۰۰-۵۰۰ کیلومتر در جاده بر اساس استاندارد WLTP میباشد. در سطوح خشن ، در جاهایی که چرخ مرتباً درگیر باشد مصرف انرژی بیشتر است ، در این حالت محدوده رانندگی در حدود ۲۵۰ کیلومتر کاهش می یابد.

AI: TRAIL quattro فاقد صفحه نمایش است و کابین خودرو بسیار مینیمالیستی دارد. پدال ، فرمان ، چند دکمه و محل تلفن هوشمند متصل به ستون فرمان به عنوان نمایشگر و مرکز کنترل عملکردهای خودرو و پیمایش تمام موارد موجود در کابین است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا