اخبار خودرو

معرفی خودرو مفهومی جدید هیوندای با نام ۴۵

پس از چندر روز از معرفی ناکامل از خودرو مفهومی جدید هیوندای که همه طرفداران و رسانه ها به طور یکسان کلافه کرده بود ، امروز هیوندای کانسپت جدید خود را با نام ۴۵، در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۹ معرفی کرد. این کانسپت میراث پروژه  Hyundai Pony Coupe Concept است که در سال ۱۹۷۴ [۴۵ سال پیش] آغاز به کار کرد. طراحی خودرو ۴۵ به صورت طراحی بدنه تک رنگ ، آیرودینامیکی و سبک وزن میباشد که با الهام از هواپیماهای دهه ۱۹۲۰ تعریف شده است. یکی دیگر از دلایلی که نام این خودرو ۴۵ است به دلیل زوایای ۴۵ درجه درب جلو و عقب است ، به طوری که فرم الماس شکلی را تشیکل می دهد. احتمال میرد که خودرو های هیبرید و برقی آینده کمپانی هیوندای از این طراحی پیروی کنند.

خودرو مفهومی هیوندای 45
خودرو مفهومی هیوندای ۴۵

سانگ یوپ لی ، معاون ارشد رئیس گفت است : ” از طریق طراحی خودرو ۴۵ بر روی زبان طراحی [Sensuous Sportiness] ، دیدگاه رانندگان را در مورد تغییر شکل شیوه رانندگی در اتومبیلهای الکتریکی و رانندگی مستقل ارائه می دهد.”

خودرو مفهومی هیوندای 45
خودرو مفهومی هیوندای ۴۵

این خودرو با طرح خاص جلو پنجره و طراحی منحصر به فرد سیستم نورپردازی چراغهای جلو طرح نورپردازی هیوندای را به سطح بعدی می برد و به افراد امکان می دهد که فوراً وسیله نقلیه را از راه دور تشخیص دهند. همچنین آرم هیوندای و ۴۵ نیز بر روی خودرو به صورت برجسته هستند.

فن آوری روشنایی روز پویا مقدار ایده آل نور را در داخل خودرو به وجود می آورد. هیوندای می گوید این یک فضای منحصر به فرد است که قادر به تبدیل شدن به طیف وسیعی از خواسته های سبک زندگی مسافر را دارد.

داخل خودرو مفهومی هیوندای 45
داخل خودرو مفهومی هیوندای ۴۵

صندلی های جلو برای ورود خروج راحت یا به منظور برقراری ارتباط آسان تر با سرنشینان عقب ، به صورت گردان میباشند. با پیشبرد طراحی و فناوری بیشتر ، سرنشینان صندلی جلو می توانند از طریق رابط پرتوی پروژکتور با سیستم سرگرمی ارتباط برقرار کنند. این جایگزین صفحه لمسی مرکزی با یک سری نمایشگرها میباشد که به صورت یکپارچه در داشبورد میباشد.

باتری های موجود در خودرو مفهومی ۴۵ در کف اتاق قرار میگیرد و به همین دلیل هیوندای آن را [skateboard floor] می نامد ، دلیل این کار به خاطر کمک به فضای داخلی آن میباشد. جزئیات در مورد پیشرانه موجود نیست .

خودرو مفهومی هیوندای 45
خودرو مفهومی هیوندای ۴۵

در فرانکفورت ، هیوندای اولین خودروی برقی اتومبیلرانی خود را بر اساس Veloster N ، نسل بعدی خودروی شهری i10 را معرفی نموده است و نسخه محدودی از i30 N به معرض نمایش گذاشته است.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا