پیشنهاد سردبیرمطالب ویژه

۳ نکته مهم در تعیین قیمت باتری خودرو + قیمت باطری دولتی

از آنجایی که باتری جزو اصلی‌ترین قطعات ماشین بشمار می‌رود، قیمت باتری خودرو برای مالکین و راننده‌ها مساله‌ی مهمی است. توجه داشته باشید که برای انتخاب و خرید باتری خودرو باید تمامی نکات لازم را در نظر گرفت زیرا با توجه به تنوع زیاد قطعات موجود در بازار، ممکن است که انتخاب برای مصرف کننده چندان کار ساده و راحتی نباشد.

قیمت باتری خودرو

قیمت باتری خودرو از عوامل مختلفی پیروی می‌کند. برای کاهش هزینه‌ها و انتخاب مناسب‌ترین باتری برای اتومبیل‌تان، بهتر است که این عوامل را در نظر داشته باشید. مواردی چون نوع باتری (اسیدی و اتمی)، داشتن گارنتی و سهمیه‌ی دولتی یا آزاد در قیمت باطری تاثیر مستقیم می‌گذارد.

در نهایت باید توجه داشته باشید که قیمت باتری خودرو یک موضوع کاملا متغیر است که  عوامل متعددی در آن دخیل است. باتری خودرو با توجه به مشخصه‌ها و ویژگی‌هایی که بالاتر ذکر شده، قیمت گذاری می‌شود. بنابراین پیش از اقدام به خرید، ویژگی‌های مد نظر خود را مشخص کنید و در مرحله‌ی بعد، با توجه با آن ویژگی‌ها و با در نظر گرفتن قیمت باتری، گزینه‌ی مناسب خود را انتخاب کنید.

قیمت باتری ماسین

۱- باتری اسیدی یا باتری اتمی

هزینه خرید و نگهداری باتری‌ اسیدی نسبت به باتری‌ اتمی پایین‌تر است. با توجه به خرابی پایین، شارژ سریع، مقاوت بالا و هزینه‌ی پایین، قیمت باتری اسیدی نسبت به باتری اتمی مقرون به‌ صرفه‌تر است. پس اگر قصد دارید یک باتری قیمت مناسب خریداری کنید، باتری اسیدی گزینه‌ی مناسبی برای شماست.

قیمت باطری اسیدی

باتری‌ها عموما شامل باتری خودرو، باتری اتمی، باتری ماشین سنگین، باتری سیلد، باتری شارژی، باتری یو پی اس و غیره می‌شود. در واقع، برای هر وسیله الکترونیکی، انواع مختلفی از باتری‌ ساخته می‌شود.

باتری اسیدی نیز انواع مختلفی دارد. باتری نیکل کادمیوم یکی از انواع باتری اسیدی بشمار می‌رود. کاربرد باتری نیکل کادمیوم در وسایل الکترونیکی مهم و اساسی است. هرچند قیمت باتری نیکل کادمیوم در بازار متغیر است، اما توجه داشته باشید که در صورت خرید و استفاده از آن، شما یک باتری باکیفیت‌تر دارید که عمر طولانی‌تری دارد. همچنین، قیمت مناسب باتری نیکل کادمیوم یکی از ویژگی‌های انتخاب آن از سوی مشتریان است.

۲- باتری دارای گارانتی یا فاقد گارانتی

علاوه بر نوع و مدل باتری خودرو اعم از اسیدی یا اتمی بودن آن، داشتن گارانتی یکی از عواملی است که در قیمت باتری ماشین تاثیر بسزایی دارد. طبیعتا قیمت باتری خودرو با داشتن گرانتی از مدل‌هایی که فاقد گارانتی است گران‌قیمت‌تر است.

قیمت باتری ماشین با گارانتی

باتری‌هایی که امروزه در بازار لوازم یدکی خودرو عرضه می‌شود، فارغ از نوع برندی که دارد، مانند هر محصول دیگری که در کارخانه تولید می‌شود دارای مدت زمانی به عنوان گارانتی است. قیمت گارانتی باتری خودرو با توجه به تست باتری و در نظر گرفتن عوامل ارزیابی، متغیر است.

گارانتی باتری ماشین مدت زمانی است که در صورت استفاده درست از باتری، از طرف کارخانه تولید کننده، ضمانت می‌شود. در نتیجه، در صورت اشکال در کارکرد و عملکرد، کارخانه‌ی تولیدکننده موظف است باتری ماشین شما را با یک باتری جدید از همان نوع تعویض کند. گارانتی بدین معنا است که در صورت خرابی باتری، شرکت تولید کننده موظف است که باتری را به صورت کامل تعویض کند. توجه داشته باشید که در این شرایط تعمیر باتری خودرو صحیح نیست.

۳- باتری دولتی یا آزاد

یکی دیگر از عواملی که در قیمت باطری خودرو تاثیرگذار است، سهمیه‌ی دولتی داشتن یا آزاد بودن خرید آن است. طبیعتا وقتی که شما باطری خودرو را با استفاده از سهمیه‌ی دولتی خریداری کنید، هزینه‌ی آن مقرون به‌صرفه‌تر خواهد بود.

قیمت باطری دولتی

یکی از سرویس‌های ارائه شده توسط ایرانی کار، فروشگاه آنلاین و تلفنی انواع باتری ماشین و ارائه خدمات نصب در محل است. ایرانی کار تمامی کارهای مربوط به فروش و نصب باطری ماشین در محل را به صورت حرفه‌ایی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای مخاطبین عزیز انجام می‌دهد.

شما در فروشگاه ایرانی کار این امکان را دارید که بین برندهای مطرح و صاحب نام، از جمله صبا باتری، سوزوکی، ریپال، دوپکس و اوربیتال وان، با در نظر گرفتن قیمت، ویژگی‌ها و امکانات هر کدام از این محصولات، باتری مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. .

برای بررسی مشخصات و قیمت باتری خودرو به فروشگاه آنلاین ایران کار سر بزنید و یا با استفاده از شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما از قیمت‌ها و خدمات مطلع شوید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا