اخبار خودرو

۴۰ نقطه از خودرو که باید ضدعفونی کرد.

۴۰ نقطه از خودرو که باید ضدعفونی کرد – فاصله گذاری اجتماعی ، ماسک صورت و شستن دستها در این روز ها بسیار ضروروی است، اما از آنجا که بسیاری از افراد مجبور هستند برای کار یا خرید رانندگی کنند داشتن یک ماشین تمیز به نظر می رسد به همان اندازه مهم است.

هر چیزی که در بیرون و داخل آن لمس کنید می تواند ویروس را گسترش دهد. نیازی نیست که آن را به وسواس تبدیل کنید، اما باید بدانید که مناطق تماس بیشتری از آنچه فکر می کنید وجود دارد.

اخیرا تویوتا ویدئویی کوتاه تهیه کرده است که علاوه بر کلیدهای خود تقریبا ۴۰ قطعه دیگر از وسایل نقلیه را که ترجیحاً باید تمیز کنید نشان می دهد. این نقاط شاید در همه خودرو ها کاربرد نداشته باشد. مثلا در همه خودرو های ایرانی شاید سانروف وجود نداشته باشد، اما این کلیپ تمامی نقاط را نشان میدهد.

ضدعفونی خودرو

با روشی مشابه ، ۴۰ نقطه از خودرو که باید ضدعفونی کرد در برند لوکس تویوتا، لکسوس نیز تصویر واضحی از مناطق مختلف تماس را به عنوان نمونه ارائه داده است. اما اگر محصولاتی را دارید که به طور خاص برای تمیز کردن خودروها بدون آسیب رساندن به چرم یا مواد دیگر طراحی شده باشند، مانند یادآوری تویوتا در پست مربوطه. به طور کلی یک ماده شوینده با ph خنثی یا صابون رقیق شده با آب گرم برای تمیز کردن خودرو مناسب است. یک پارچه نرم را با محلول مرطوب کنید و سطوح داخلی خودرو را پاک کنید. شما همچنین می توانید از دستمال مرطوب نانو استفاده کنید ، مشروط بر اینکه عاری از الکل و بدون سفید کننده باشند تا سطوح خودرو خراب نشود.

در نهایت توصیه می شود که به محض خارج کردن دستکش از دستان خود در محیط های عمومی دستکش خود را سریعا بپوشید و  پس از رسیدن به داخل خودرو قبل از لمس نقطه ایی آن را ضد عفونی کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا