اخبار خودرو

Mazda3 TCR با یک بال غول پیکر برای مسابقات

Mazda3 TCR با یک بال غول پیکر برای مسابقات – مزدا در آمریکای شمالی به تازگی خودروی جدید اتومبیلرانی Mazda3 TCR را رونمایی کرده است، جدیدترین موارد اضافه شده در این برنامه پیشرانه جدید این خودرو است که مشخصات آن رونمایی شد. این پیشرانه با استفاده از استانداردها و مقررات جهانی مسابقات اتومبیلرانی تنظیم شده است که برای رقابت در سری IMSA Michelin Pilot Challenge 2020 مورد استفاده قرار میگیرد. این مسابقه با یک مسابقه چهار ساعته در پیست مشهور جهان Daytona در ژانویه آغاز می شود. با ایرانی کار همراه باشید.

Mazda3 TCR با یک بال غول پیکر برای مسابقات

Mazda3 TCR در استدیو Mazda Design America در ایروین کالیفرنیا طراحی و ساخته شده است. این خودرو ظاهری فوق العاده شارپ دارد. خودرویی هاچ بک تمام جدید Mazda3 Sport یک اسپویلر بزرگ در عقب خودرو دارد که چندان جالب به نظر نمی رسد. بدنه این خودرو همچنین دارای یک هود با هواکش است یک اسپویلر بزرگ نیز جلوی سپر جلویی خودرو میباشد.

Mazda3 TCR با یک بال غول پیکر برای مسابقات

در ادامه معرفی Mazda3 TCR با یک بال غول پیکر برای مسابقات ، گلگیرهای جلو و عقب دهانه های جانبی ورودی هوا جهت خنک کننده اضافی طراحی مجدد شدند ، در حالی که سپر عقب جدید دارای یک اگزوز تک در مرکز مرکز آن است. Mazda3 TCR از یک پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ بهره می برد که تا ۳۵۰ اسب بخار نیرو تولید میکند و یک گیربکس ۶ سرعته دستی وظیفه تعویض دنده ها را انجام میدهد. پیست Long Road Racing مستقر در کارولینای شمالی فروش و پشتیبانی مشتری این خودرو را انجام می دهد. زمان ارائه این خودرو از سال ۲۰۲۰ میباشد.

Mazda3 TCR با یک بال غول پیکر برای مسابقاتماساهیرو مورو رئیس عملیات و مدیر عامل آمریکای شمالی مزدا گفت: TCR فرصتی عالی برای ما است که بتواند Mazda3 کاملاً جدید را به نمایش بگذارد و فرصتی عالی دیگر برای رقابت مزدا در مسابقه با خودروهایی با پیشرانه‌های سطح بالا فراهم کند.

Mazda3 TCR با یک بال غول پیکر برای مسابقات

در ادامه اضافه کرد، برخی از مهمترین موفقیت های ما در IMSA و SRO TC Americas به لطف مشتریانی اختصاص داده شده است که تصمیم می گیرند با Mazda مسابقه دهند و امیدواریم که نسل بعدی از racers Mazda پتانسیل Mazda3 TCR را ببیند.

Mazda3 TCR با یک بال غول پیکر برای مسابقات

اولین راننده ای که برای برنامه مسابقه ۲۰۲۰ در آمریکا معرفی می شود ، برایان اورتیز قهرمان جام جهانی MX-5 2019 است.

Mazda3 TCR با یک بال غول پیکر برای مسابقات

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا