آموزشپیشنهاد سردبیر

راهنمای بازیابی رمز عبور تهران من

همان طور که می‌دانید برای خرید طرح ترافیک و برخورداری از سایر خدمات شهروندی وب سایت تهران من، نیاز به نام کاربری و رمز عبور خود جهت ورود به این سامانه خواهید داشت. اما در صورتی که به هر علتی رمز عبور خود را فراموش کرده باشید؛ دنبال کردن دستورالعمل زیر برای بازیابی رمز عبور تهران من، مشکل شما در این خصوص را حل خواهد کرد.

در ادامه با مجله ایرانی کار همراه باشید.

بازیابی رمز عبور تهران من چطور انجام می‌شود؟

درصورت فراموشی رمز تهران من که نیاز به بازیابی رمز عبور در سامانه تهران من داشته باشید، لازم است که روی دکمه ورود که در قسمت چپ و بالای صفحه وب سایت قرار دارد، کلیک کنید. حال به صفحه‌ای وارد خواهید شد که باید در آن نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و با در نظر گرفتن این فرض که شما رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، لازم است که در این مرحله روی گزینه “بازیابی نام کاربری و رمز عبور” کلیک کنید.

سپس به صفحه دیگری وارد می‌شوید که باید به یکی از این دو روش؛ برای بازیابی رمز عبور تهران من اقدام کنید:

  1. بازیابی از طریق نام کاربری
  2. بازیابی از طریق شماره ملی

بازیابی رمز عبور تهران من از طریق شماره ملی

برای بازیابی به وسیله شماره ملی، روی این گزینه کلیک کنید و شماره ملی و تصویر امنیتی را در قسمت مربوطه درج کنید و به مرحله بعد بروید. با ورود به مرحله بعدی،، باید نام کاربری و کد تاییدی را که به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه پیامک شده است، وارد قسمت مربوطه کنید. سپس رمز عبور جدید را برای سامانه تعریف کنید. توجه داشته باشید که طول کلمه عبور نباید از ۸ کاراکتر کمتر باشد. همچنین کلمه‌ عبور نباید شامل و یا شبیه نام کاربری تعیین شود. کلمه عبور حتما باید حداقل شامل حروف و اعداد باشد. می توانید از گزینه suggest strong password استفاده کنید. در نهایت گزینه ارسال را بزنید.

بازیابی رمز عبور تهران من از طریق شماره ملی

بازیابی رمز عبور تهران من از طریق نام کاربری

در ضورتی که بخواهید از نام کاربری برای به دست آوردن دوباره رمز عبور خود استفاده کنید، باید این پیش فرض به یاد داشتن نام کاربری، وجود داشته باشد. در این حالت به واقع شما تنها رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید و نام کاربری خود را به درستی می‌دانید. با این حساب نام کاربری را در قسمت مربوطه وارد کنید. سپس کد تاییدی را که به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه پیامک شده است، وارد قسمت مربوطه کنید. سپس رمز عبور جدید را برای سامانه تعریف کنید؛ توجه داشته باشید که طول کلمه عبور نباید از ۸ کاراکتر کمتر باشد. همچنین کلمه‌ عبور نباید شامل و یا شبیه نام کاربری تعیین شود. کلمه عبور حتما باید حداقل شامل حروف و اعداد باشد. در نهایت گزینه ارسال را بزنید.

بازیابی رمز عبور تهران من از طریق نام کاربری

سوالات متداول

بازیابی رمز عبور سامانه تهران من از چه طرقی میسر خواهد بود؟

شما می‌توانید از طریق کد ملی یا نام کاربری، رمز عبور سامانه تهران من را بازیابی کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا