پیشنهاد سردبیر

معرفی بهترین اپلیکیشن خرید طرح ترافیک

هدف از این مطلب بررسی بهترین اپلیکیشن‌های خرید طرح ترافیک است. اول از همه به بررسی کوتاهی در خصوص اینکه اینگونه اپ‌ها چه ویژگی هایی داشته باشند و بعد به معرفی بهترین اپ های موجود می پردازیم. امروزه اپ‌های زیادی وجود دارد که همگی به آسان تر شدن کارها کمک می‌کند. حتما این سوال برایتان پیش آمده که چطور می‌توانم خرید طرح ترافیک را به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهم؟

خرید طرح ترافیک در مواقع ضروری یک معضل به حساب می‌آید. اگر شما بخواهید وارد محدوده طرح ترافیک بشوید باید حتما یک برنامه ریزی مشخص برای مسیر خود داشته باشید، چرا که بدون برنامه ریزی قطعا به مشکل برخواهید خورد، اما نکته اینجاست که در صورت فراموشی خرید طرح در اینگونه مواقع چه کنیم؟ دیگر نیازی به مراجعه به ATM های بانکها، دکه‌ها و کیوسکهای فروش طرح نیست، تازه آن هم پس از کلی جستجو کردن؛ به راحتی میتوانید با شماره گیری کدهای USSD و یا با استفاده از اپلیکشن های موجود خرید طرح را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. در ادامه به بررسی و معرفی تعدادی از این اپ‌ها می پردازیم.

بهترین اپلیکیشن خرید طرح ترافیک

اپلیکیشن تهران من

اپلیکیشن تهران من به عنوان یک درگاه آنلاین و خدمات سریع شهرداری تهران می باشد. شهروندان تهرانی از طریق تلفن همراه خود با مراجعه به سایت بازار و دانلود این اپلیکیشن میتوانند ضمن خرید طرح ترافیک روزانه از دیگر خدمات آن نظیر خرید بلیط مترو، استعلام مشخصات املاک، ثبت پیام ۱۳۷، خلافی، عوارض خودرو، پرداخت پارک حاشیه‌ای، پرداخت قبوض خدماتی، پیدا کردن نزدیک‌ترین میادین میوه و تره بار

مزایا و معایب این اپلیکیشن

  • مزایا: رابط کاربری آسان، داشتن کیف پول، اعلام شاخص آلودگی هوا
  • معایب: کسر موجودی از حساب، مشکل انتخاب نام کاربری

برای عبور و مرور در محدوده طرح ترافیک و خرید آن با اپلیکیشن تهران من از طریق کافه بازار و اناردونی کلیک کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن از کافه بازار

لینک دانلود اپلیکیشن از اناردونی

 اپلیکیشن دی جی پی

 با استفاده از اپلیکشین دی جی پی میتوانید استعلام خلافی و طرح ترافیک خودرو را گرفته و پرداخت نمائید. در بخش استعلام به شما نشان خواهد داد چه مقدار ورود غیرمجاز به محدوده های دارای طرح ترافیک داشته‌اید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید تمام خودروهای خود را اعم از ماشین‌های سواری، موتورسیکلت، وانت و مینی‌بوس، کامیونت، اتوبوس و کامیون دومحور، کامیون سه محور و تریلی را پرداخت نمائید و رسید آنرا به اشتراک بگذارید و ذخیره نمائید که این کار منجر به حذف رسید کاغذی و راهی برای حفظ محیط زیست است. از طریق اپلیکیشن دی جی پی امکان خرید طرح ترافیک روزانه را نیز دارید کافیست به بخش طرح ترافیک رفته و اطلاعات خودرو خود را وارد کرده و در صفحه بعد با انتخاب طرح مورد نظر به درگاه پرداخت هدایت می‌شوید. این اپلیکیشن در دو نسخه آیفون و اندروید قابل دسترس می‌باشد.

اپلیکیشن های طرح ترافیک

برای دانلود اپلیکیشن نسخه آیفون از طریق سیب اپ، سیب ایرانی، سیبچه، اناردونی، آی‌پس و سیب بازار مراجعه کرد.

لینک دانلود نرم افزار نسخه آیفون در سیب‌اپ

لینک دانلود نرم افزار نسخه آیفون در سیبچه

لینک دانلود نرم افزار نسخه آیفون در اناردونی

لینک دانلود نرم افزار نسخه آیفون در سیب بازار

لینک دانلود نرم افزار نسخه آیفون در آی‌پس

مزایا و معایب این اپلیکیشن

مزایا: رابط کاربری ساده و همه پسند، امن، سریع

معایب: عدم استفاده از مانده حساب، نداشتن حالت شبانه رابط کاربر، کارمزد بالا در انتقال پایا

 

اپلیکیشن آسان پرداخت آپ

اپلیکیشن آپ نیازی به معرفی ندارد. همه ما با اپلیکیشن آسان پرداخت (آپ) آشنایی داریم و یا حداقل اسم آن را شنیده‌ایم. برنامه آپ بیش از ۱۰ میلیون نصب فعال در بین کاربر ایرانی دارد و یکی از محبوب‌ترین و پرنصب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی است. برنامه آپ یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های پرداخت مالی و پیشبرد کارهای بانکی محسوب می‌شود، که کار خرید طرح ترافیک تهران را آسان کرده است.

اپلیکیشن آپ سوپر اپلیکیشن است، به اپلیکیشنی که نیازهای مختلف کاربر را برطرف می‌کند، سوپر اپلیکیشن گفته می‌شود. برنامه آپ (آسان پرداخت) نیز یک سوپر اپلیکیشن می باشد. اکثر ما مردم برنامه آپ را برای خرید شارژ، پرداخت قبوض و کارهای بانکی به کار می‌بریم. اما این برنامه می‌تواند اموری همانند خرید اینترنتی طرح ترافیک، پرداخت عوارض، بیمه شخص ثالث و خدمات پارکینگ را نیز برایمان انجام دهد.

سوپر اپلیکیشن آپ یک مرکز پشتیبانی مشتریان‌ قوی و همیشه در دسترس دارد، بنابراین می‌توانید به سادگی با این مرکز، ارتباط برقرار کرده و سئوالات خود درباره اپلیکیشن آپ را با کارشناسان آنها در میان بگذارید.

برای دانلود اپلیکیشن آپ نسخه اندروید می‌توانید به کافه بازار و یا گوگل پلی مراجعه و برای نسخه IOS به سیب اپ و انار دونی مراجعه نمائید.

حتما بخوانید:

استعلام خلافی با کد ملی

مزایا و معایب این اپلیکیشن

مزایا: رابط کاربری ساده، امن، سریع

معایب: ناسازگار بودن در برخی از نسخه‌های اندروید۱۰، کارمزد بالا

لینک  دانلود نسخه اندروید از گوگل پلی

لینک  دانلود نسخه IOS از سیب‌اپ

همین طور بخوانید: پرداخت بدهی طرح ترافیک

اپلیکیشن ایوا

ایوا یک اپلیکیشن پرداخت متفاوت است که از طریق این اپلیکیشن می‌توانید به خدمات متنوعی مانند خرید شارژ و بسته‌های اینترنت تلفن همراه، انجام کارت ‌به ‌کارت، دریافت موجودی تمام کارت‌های بانکی، استعلام و پرداخت کلیه قبوض (برق، گاز، تلفن همراه، تلفن ثابت و آب)، استعلام و پرداخت قبض جریمه، خرید بلیت اتوبوس، خرید بیمه نامه‌های مختلف، کمک به موسسه‌های خیریه معتبر و بسیاری از خدمات متنوع دیگر همیشه دسترسی داشته باشید‌. اپلیکیشن ایوا پایه آن سرویس خدمات بانکداری الکترونیک است که کاربر را از مراجعه حضوری به بانک بی نیاز می‌کند. امابه مرور و با استقبال مشتریان از این نرم‌افزار خدمات خودرو را نیز به آن اضافه کرده است؛ در این سرویس کاربران می‌توانند با وارد کردن اطلاعات پلاک انتظامی خودرو خود از خدماتی نظیر استعلام و خرید طرح ترافیک روزانه و پرداخت عوارض آزاد راهی این اپلیکیشن بهره‌مند شوند.

اپلیکیشن های طرح ترافیک

مزایا و معایب این اپلیکیشن

مزایا: رابط کاربری ساده، امن، سریع، دریافت رمز دوم به شکل اتوماتیک بعد ازدریافت sms، امکان حالت شبانه رابط کاربری

معایب: یکی از عمده معایب اپلیکیشن ایوا این است که شما فقط میتوانید از کارت مبدا بانک ملی خدمات ارائه شده را استفاده  نمائید.

نرم افزار ایوا را میتوانید از طریق گوگل پلی و کافه بازار دانلود کنید:

لینک دانلود کافه بازار

لینک دانلود گوگل پلی

 

سوپر اپلیکیشن تاپ

امروزه خدمات الکترونیکی و پرداخت‌های موبایلی در کشور به سرعت درحال توسعه است. بسیاری از مشکلات در زمینه پرداخت الکترونیکی امن و آسان برطرف شده و پرداخت‌های موبایلی به کمک ما آمده تا از اتلاف وقت، انرژی و هزینه ها بکاهد. همه ما بخش زیادی از زمان روزانه خود را به کار با تلفن همراه خود اختصاص داده‌ایم و انتظار داریم تا همه خدمات مورد نیاز خود را درست بر‌ روی تلفن همراه خود دریافت کنیم. ما متعهد هستیم هر روز خدمات بیشتر و متنوع‌تری را بر روی تلفن همراه و درست در نقطه ای که قرار دارید در اختیار شما قرار دهیم، امنیت آن را تامین کنیم و کاری کنیم که زمان بیشتری را با آرامش در کنار دوستان و عزیزان خود باشید. اپلیکیشن تاپ نرم افزاری رایگان در حوزه پرداخت است که به سادگی می توانید آن را دانلود کنید و از خدمات متنوع آن با تضمین شبکه بانکی کشور بهره مند شوید. اپلیکیشن تاپ همانند اپلیکیشن های موجود در این حوزه عمده فعالیتش در حوزه بانکها می‌باشد از این رو یکسری خدمات ماننده پرداخت و خرید طرح ترافیک روزانه را نیز اضافه کرده است، که کاربران با مراجعه به قسمت خدمات خودرو گزینه پرداخت قیمت طرح ترافیک و کاهش آلودگی را انتخاب و با توجه به طرح انتخابی در این اپلیکشن آن را پرداخت نمایند.

مزایا و معایب این اپلیکیشن

مزایا: از مزایای اپلیکیشن تاپ میتوان به رابط کاربری ساده، امن، سریع آن اشاره کرد.معایب: اما معایب این اپلیکیشن نبود فضای ابری در خود نرم افزار به جهت ثبت تراکنشها، مجاز نبودن دریافت رمز دوم

خرید موبایلی طرح ترافیک روزانه از طریق کد USSD به همراه آموزش

یکی دیگر از شیوه‌های خرید غیرحضوری طرح ترافیک روزانه استفاده از کدهای USSD می‌باشد و به این شکل از پرداخت جریمه طرح ترافیک مصون خواهید ماند.  در این شیوه خرید موبایلی طرح ترافیک روزانه، بدون نیاز به اینترنت و یا اپلیکیشن است که تنها با شماره‌گیری #۱*۳*۱۳۷* بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی مستقیما از سازمان کنترل ترافیک تهران طرح ترافیک روزانه می‌خرید.

مراحل خرید موبایلی طرح ترافیک روزانه

مرحله اول: کد USSD *137# را با موبایل خود شماره گیری نمایید؛ حتما نباید تلفن همراه شما هوشمند باشد. در ضمن نیازی به اینترنت هم نیست؛ علاوه بر این هیچ هزینه‌ای هم مانند هزینه پیامک از شما کسر نمی‌شود و تبادل اطلاعات از کانال USSD و به طور رایگان است.

مرحله دوم: با توجه به ساعات طرح های ارائه شده ، طرح شماره ۱ یا ۲ را انتخاب کنید.

مرحله سوم: در این مرحله و مرحله بعدی به ترتیب از شما می‌خواهد که دو رقم سمت راست پلاک (ایران) و دو رقم سمت چپ پلاک را وارد کنید.

مرحله چهارم: در این مرحله از شما خواسته میخواهد که عدد مربوط به حرف پلاک خودرو خود را وارد کنید.

این اعداد معادل جایگاه حروف در الفبای فارسی هستند که البته نیازی به حفظ کردن نیست. اگر عدد مربوط به حرف پلاک خودرو خود را نمی‌دانید، در همین مرحله میتوانید «دریافت کد حروف پلاک» را انتخاب تا برایتان از طریق پیامک ارسال شود نکته‌ای که وجود دارد پس از دریافت پیامک دوباره از ابتدا باید مراحل را انجام دهید.

مرحله پنجم: بعد از ارسال عدد حرف پلاک از شما میخواهد که سه رقم بعد از حرف پلاک را وارد نمایید.

مرحله ششم: شماره کارت بانکی خود را بدون فاصله ارسال نمایید.

مرحله هفتم: این مرحله مشخصات طرح انتخابی و شماره پلاک نمایش میدهد، در صورت صحیح بودن، رمز دوم کارت بانکی را وارد می نمایید. (رمز دوم کارت بانکی یا همان رمز خرید اینترنتی از طریق اپلیکیشن بانک مربوطه قابل دریافت است).

در صورتیکه عملیات پرداخت با موفقیت انجام شود، پیام کوتاهی حاوی اطلاعات طرح و کد رهگیری از طریق شماره ۱۳۷۰۰۰۰۰ به موبایلتان ارسال خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا